Gå til innhold

Søndagsplaner

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hva skal du bruke søndagen til?

Jeg skal sove lenge, og ellers finne på noe spennende!

:)

God natt! Og god søndag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove lenge ble det definitivt ikke, jeg og minstemann var oppe kl 7.30.

Han er forkjøla så sikkert derfor han ikke fikk sove lengre, han pleier å sove til bortimot kl. 9.00.

Vi to blir nok hjemme å koser oss i dag mens resten av familien drar i bursdag.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har planer om å rydde litt (en god del faktisk), skrive et brev og ringe farmor.

Skrevet

Ny skogtur idag, men ikke så lang som igår som var 20km. og en alle tiders tur. Idag blir det vel en drøy time bare for så hjem å steke lammestek med godt tilbehør. Etter det blir det vel sofakroken med strikketøyet og litt Tv-titting.

Skrevet

Sove lenge ble det definitivt ikke, jeg og minstemann var oppe kl 7.30.

Han er forkjøla så sikkert derfor han ikke fikk sove lengre, han pleier å sove til bortimot kl. 9.00.

Vi to blir nok hjemme å koser oss i dag mens resten av familien drar i bursdag.

7.30 er da menneskelig, mine våkner gjerne 6.30 i helgene :/.

Skrevet

Ikke noe spesielt. Ungene har besøk av en kamerat akkurat nå, så jeg slapper av litt.

Senere i dag skal jeg lage taco til middag. Det er lenge siden vi har hatt, og barna elsker det!

Skrevet

Vi har valset rundt i morgenkåper helt til nå k. 11.

Nå skal vi en tur på hytta og sjekke at alt er i orden der samt fiske litt.

Så kjører vi en tur til Sverige for å handle litt tobakk.

I kveld skal ungene overraskes når de kommer hjem med nye lys på syklene, nye sykkelhjelmer osv.

Så litt god kveldsmat og ro foran pc og tv før leggetid.

Skrevet

ja enig med deg. slik er mine barn også. ikke noe forskjell på helg og hverdag her i huset nei...

Skrevet

Har ingen planer.

Guttungen rydder rommet sitt sammen med pappaen, så jeg har evakuert og doler isteden :o)

Hvis jeg orker skal jeg støvsuge, vi får se hva dagen bringer. Akkurat nå frister ingenting, og kroppen vil ikke samarbeide med meg for tiden.

Skrevet

Mannen min og kameraten hans maler huset utvendig.

Jeg sitter inne og koser meg med strikketøyet og julebroderiet.

Skal snart servere mat til de hard arbeidende.

Skrevet

Har sett et par episoder med tegnefilm (simpson og family guy) og spist frokost. Så langt i dag. Det blir en sløv dag, men vi snakket om å gå ut og spise senere.

Skrevet

Sov lenge i dag, og nå skal jeg slappe av før jeg drar innover til Oslo på kurs.

Skrevet

har nettopp stått opp. Har ikke så mange planene for i dag. Må rydde ut av badet fordi vi skal starte oppussinga i morgen, så skal jeg lage et eller annet til middag, får besøk av svigerinne og tanteunge senere i dag. Og da har vel dagen gått...

Skrevet

Vi har vært ute en liten kjøretur med hesten og nå har jeg fått forespørsel om jeg ikke kan være så snill å bake flere av de deilige bollene min så jeg må vel det. :o)

Skrevet

Har rydda i skuffer og skap - og blitt kvitt mange gamle duker og gardiner. I tillegg er vi nå i gang med å rydde ut av rommet til lillefrøken før vi setter i gang og pusser opp.

(Måtte bare ha en liten pause her.)

Etterhvert skal jeg i gang med middagen. I dag blir det kyllingfilet.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal bruke søndagen på å finne noen som kan og vil låne meg 2-500 kr! :-I Jeg er rakablakk!

Finner jeg det skal jeg finne meg noe godt til middag, finner jeg det ikke skal jeg lage ertesuppe som gikk ut på dato i 2005!

Hmpf!

Skrevet

Sove lenge, som jeg har gjort.

Surfe litt, som jeg nå gjør.

Og dra på jobb klokken 17.

Gjest Bolleglad
Skrevet

Vi har vært ute en liten kjøretur med hesten og nå har jeg fått forespørsel om jeg ikke kan være så snill å bake flere av de deilige bollene min så jeg må vel det. :o)

Og da kommer jo det naturlige spørsmålet: kan du dele oppskriften med oss? ;-)

Skrevet

Og da kommer jo det naturlige spørsmålet: kan du dele oppskriften med oss? ;-)

300 gram smør/margarin

1 liter melk

2,5 dl sukker

1 ts salt

2 poser tørrgjær

ca. 2,6 liter hvetemel

Smøret smeltes og melken has i til det er passe varmt. Bruker du tørrgjær skal det kjennes varmt ut mot innsiden av håndleddet. Bland det tørre, ikke riktig alt melet og ha i melken og smøret. Ha i mel til en passelig deig.

Hev en times tid. Bak ut, jeg fikk til 42 boller i dag. Etterhev i den tiden det tar å varme opp ovnen til ca. 240 grader. Stek på miderste rille i 12-15 min. Nammis!

Vi har akkurat hatt nystekte boller med hjemmelaget jordbærsyltetøy til middag. :o)

Skrevet

For de som er vant til å stå opp 6.30 er det kanskje menneskelig ja, men ikke for dem som vanligvis sover til 9.00 og har innstilt leggetiden på kvelden etter det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...