Gå til innhold

Vitsen med kondom med smak?

Anbefalte innlegg

Mulig det er noe jeg ikke har lært, men sannsynligheten for å bli smittet av HIV er da ikke noe større ved å motta oralsex enn ved kyssing. Det forutsetter åpne sår hos begge parter.

Ved å gi blir det annerledes, da det i så fall kun forutsetter at den som gir oralsexen har åpent sår i munnen - tar imot ladningen oralt, og på den måten blir smittet av infisert sæd.

Uhumskheter som herpes er det naturligvis noe annet med, men det smitter jo uansett ved kyssing.

(Her forutsetter jeg at det er sykdommer som gjør at du verken tar imot eller gir, og ikke det hygiensiske).

Sent svar men, de fleste har jo sår i munnen.

Pusser man tenner, spiser osv så får man jo rifter i munnen.

Oralsex er MYE mer smittefarlig en tidligere trodd (Noe jeg alltid har ment).

Hvis du vil ha link, så gi ord, jeg gidder ikke finne det akkurat nå.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Sent svar men, de fleste har jo sår i munnen.

Pusser man tenner, spiser osv så får man jo rifter i munnen.

Oralsex er MYE mer smittefarlig en tidligere trodd (Noe jeg alltid har ment).

Hvis du vil ha link, så gi ord, jeg gidder ikke finne det akkurat nå.

Ja, link hadde vært fint.

For det er ikke lenge siden jeg så en link hvor det ble påstått at det til nå ikke har forekommet noen tilfeller hvor menn er smittet av hiv under oralsex.

Ja, link hadde vært fint.

For det er ikke lenge siden jeg så en link hvor det ble påstått at det til nå ikke har forekommet noen tilfeller hvor menn er smittet av hiv under oralsex.

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article2308205.ece

Opptil 20% av menn kan ha blitt smittet på denne måten.

Uansett hvordan du ser artikkelen så er det en reel måte å bli smittet på.

At du ikke har hørt om noen som har blitt smittet på denne måten er vel fordi de fleste ikke _kun_ har denne typen sex.

ShitDiddelyDo

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article2308205.ece

Opptil 20% av menn kan ha blitt smittet på denne måten.

Uansett hvordan du ser artikkelen så er det en reel måte å bli smittet på.

At du ikke har hørt om noen som har blitt smittet på denne måten er vel fordi de fleste ikke _kun_ har denne typen sex.

Nå snakker vi litt rundt hverandre, og det er mulig jeg tenkte noe snevert her.

For jeg snakker om å motta oralsex, og absolutt alt som finnes av undersøkelser viser at det er harmløst - hva HIV angår (det er naturligvis jævla mye annen faenskap man kan få).

Det samme gjelder kvinner som gir hverandre oralsex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...