Gå til innhold

Attføring og Vente

Anbefalte innlegg

Gjest trenger råd333
Skrevet

Jeg søkte attføring for 2 mnd siden og det er noen dager igjen til saken skal være behandlet ferdig. Jeg har gått uten noen form form stønad i 9 mnd nå , og hvis attføringen tar lenger tid enn det jeg fikk oppitt i brevet blir jo det veldig tungt for meg...har jeg krav på noe stønad fra aetat så lenge de ikke overholder sin egen frist?

Saigon og andre vet sånne ting!

Skrevet

Du har nok ikke krav på noe fra Aetat, men du har krav på sosialstønad hvis du oppfyller kravene til å få dette.

Skrevet

Du har krav på hjelp fra sosialen i ventetiden. Mange går fra rehabilitering til attføring og da får de rehabiliteringspenger i ventetiden mens aetat gjør et vedtak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...