Gå til innhold

Vaskehjelp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antar noen her har det? Hvor ofte? Hva gjør de? Hva gjør de IKKE? Hva betaler dere? Og hvor lang tid tar det ca.? Og ikke minst hvor fikk dere tak i vedkommende?

Skrevet

Jeg har vaskehjelp som kommer hver 14. dag. Hun tørker støv i alle rom, vasker kjøkken, bad og toalett samt støvsuger og vasker alle gulv. Jeg har tregulv i hele leiligheten.

Hun bruker omlag 3 timer på jobben, jeg betaler for timen. Jeg fant henne via venner som anbefalte henne, og jeg er veldig fornøyd med å komme hjem fra jobb til nyvasket hus.

Skrevet

Vi har ukentlig. Hun vasker gulv og tørker litt støv, samt vasker bad og kjøkken grundig.

Fik henne via kjente, og betaler 400 kr. for 3 timer. Noen ganger tar hun ekstra oppgaver etter avtale, mot betaling selvsagt.

En må ikke ha alt for høye forventninger, tross alt er det begrenset hva en får gjort i et hus på tre timer. Og ryddingen må man selvsagt ta i forkant selv.

Skrevet

Vi har vaskehjelp som kommer annenhver uke. Hun støvsuger, vasker gulv og tørker støv. Kjøkken og bad vasker hun grundigere. Vi rydder godt dagen før hun kommer, så det slipper hun.

Hun bruker ca 3 timer, og tar 100 kr per time.

Vi fikk tak i henne gjennom kjente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...