Gå til innhold

Har dere fått pakkene fra Lookfantastic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min pakke ble stoppe i tollen, greitt det, men skulle de ikke sende de ut igjen?

Jeg har ventet i evigheter nå.

Skrevet

Skulle de ikke sendes tilbake til avsender først? Det var en link her til en artikkel der det sto noe....

Skrevet

Skulle de ikke sendes tilbake til avsender først? Det var en link her til en artikkel der det sto noe....

Jo det var det, men jeg synes det har tatt så lang tid,

Skrevet

Jo det var det, men jeg synes det har tatt så lang tid,

Kjedelig å vente på pakke... Den dukker nok snart opp skal du se! :)

Skrevet

Kjedelig å vente på pakke... Den dukker nok snart opp skal du se! :)

Håper det, for jeg gledet meg til og prøve ny sjampo. Jeg klør av så mange sjampoer, og må bytte ofte.

Skrevet

Håper det, for jeg gledet meg til og prøve ny sjampo. Jeg klør av så mange sjampoer, og må bytte ofte.

Hvilket merke skal du prøve?

Skrevet

Hvilket merke skal du prøve?

Chill tror jeg det var. Ett nytt merke de hadde fått inn.

Skrevet

Kanskje du har tørr hodebunn siden du klør?

Skrevet

Kanskje du har tørr hodebunn siden du klør?

Jeg tror jeg har psoriasis i hodebunnen, får slike typiske flekker. Men da jeg endelig kom til hudlegen var jeg helt fin, og har ikke gjort noe med det senere.

Bytte sjampo ofte, og ta en kur med Fungoral innimellom, så går det bra.

Skrevet

Jeg fikk produktene mine for ca ei uke siden, to pakker. Bestillingen sendte jeg inn rundt 15 aug.

Varene jeg bestillte hadde verdi under tollgrense, vet ikke om det har noe å si men.

Skrevet

Jeg fikk produktene mine for ca ei uke siden, to pakker. Bestillingen sendte jeg inn rundt 15 aug.

Varene jeg bestillte hadde verdi under tollgrense, vet ikke om det har noe å si men.

Pakken var vel på litt over 300 hundre, så den ble nok stoppet og sendt tilbake igjen.

Husker ikke helt når jeg bestilte, men det var i begynnelsen av august.

Skrevet

Pakken var vel på litt over 300 hundre, så den ble nok stoppet og sendt tilbake igjen.

Husker ikke helt når jeg bestilte, men det var i begynnelsen av august.

Alle pakker ble sendt tilbake, uansett verdi. Du får sikkert din senere i og med at den må fortolles først.

Skrevet

Alle pakker ble sendt tilbake, uansett verdi. Du får sikkert din senere i og med at den må fortolles først.

Håper den kommer snart, for nå skraper jeg bunnen i sjampoflaska :o)

Skrevet

Min var over tollgrensen, bestilt 23 august, den er ikke kommet ennå.

Skrevet

Ja fikk min ca 2 uker etter jeg bestilte, men måtte betale toll. Har bestilt der maange ganger, men dette er eneste gangen jeg har bestilt for over 200 kr fordi alle sa til meg at de "jukser" med tollen. Så i god tro bestilte jeg en shampoo til 355 kr inkl. frakt. Da er det jo typisk at akkurat etter jeg bestilte begynte de å kontrollere pakkene. Så måtte ut med 155 kr til i toll så det ble en j**** dyr shampoo. Ikke nok med det, men for å smøre det inn kom det en brosjyre fra europris med samme shampoo for 350 kr. Europris har aldri solgt den før. Skal aldri mer handle på Lookfantastic gitt.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått min ennå. Sente bestillinga 20. august, tror jeg det var, og bestillinga var godt over tollgrensa.

Naboen min har fått sin pakke for litt over ei uke sida, men den var under tollgrensa. Hun bestilte et par dager før meg.

Skrevet

Ja fikk min ca 2 uker etter jeg bestilte, men måtte betale toll. Har bestilt der maange ganger, men dette er eneste gangen jeg har bestilt for over 200 kr fordi alle sa til meg at de "jukser" med tollen. Så i god tro bestilte jeg en shampoo til 355 kr inkl. frakt. Da er det jo typisk at akkurat etter jeg bestilte begynte de å kontrollere pakkene. Så måtte ut med 155 kr til i toll så det ble en j**** dyr shampoo. Ikke nok med det, men for å smøre det inn kom det en brosjyre fra europris med samme shampoo for 350 kr. Europris har aldri solgt den før. Skal aldri mer handle på Lookfantastic gitt.

Kan jeg fåspørre hvilken sjampo du kjøpte?

Jeg har handlet der mange ganger før dette tollraidet, og spart masse penger.

Skrevet

Min var over tollgrensen, bestilt 23 august, den er ikke kommet ennå.

Vi får smøre oss med tålmodighet vi da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...