Gå til innhold

Har dere fått pakkene fra Lookfantastic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har heller ikke fått min ennå. Sente bestillinga 20. august, tror jeg det var, og bestillinga var godt over tollgrensa.

Naboen min har fått sin pakke for litt over ei uke sida, men den var under tollgrensa. Hun bestilte et par dager før meg.

Da er de sikkert på vei til oss også da.

Jeg får begynne og bestille en og en flaske fra nå av, selv med frakt blir det rimeligere enn frisørsalongene her jeg bor.

Skrevet

Da er de sikkert på vei til oss også da.

Jeg får begynne og bestille en og en flaske fra nå av, selv med frakt blir det rimeligere enn frisørsalongene her jeg bor.

Jepp. Det har jeg også tenkt.

Skrevet

Jepp. Det har jeg også tenkt.

Pakken kom idag :o)

Måtte ut med 154 kr i tollgebyr, men men.

Skrevet

Pakken kom idag :o)

Måtte ut med 154 kr i tollgebyr, men men.

Da er jeg spent på dagens post jeg også... ;)

Skrevet

Kan jeg fåspørre hvilken sjampo du kjøpte?

Jeg har handlet der mange ganger før dette tollraidet, og spart masse penger.

Hei, Bruker Redken All soft shampoo. 1 liters flaske.

Skrevet

Hei, Bruker Redken All soft shampoo. 1 liters flaske.

Den og den selger de altså på Europris? Da må jeg sjekke neste gang jeg er der :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...