Gå til innhold

Når legger dere dere og står opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger meg ca. 0300 om natta og står opp i 12-tida. (Nattemenneske og sykemeldt).

Gjest varierer d
Skrevet

Legger meg før tolv og står opp syv-halv åtte senest.

Skrevet

Når jeg skal jobbe sent eller har fri dagen etter, så legger jeg meg mellom 00-03. Og står opp ca 11-13.

Skrevet

Jeg legger meg 22-23 hverdager og står opp 6.45. I helgen 23-24 og ligger gjerne til mellom 8 og 9.

Skrevet

Jeg legger meg 22.30 til 23.00 på ukedagene og står opp fra 6.30 til 9.00 alt etter som hva jeg skal gjøre den dagen. Kan være litt lenger oppe i helgene, men det varierer ikke så mye

Skrevet

I uka legger jeg meg stort sett mellom 00 og 01. Sovner ikke med en gang,og står opp rundt 08.30. Har jeg nattevakt er jeg hjemme igjen 08.15. Legger meg nesten med en gang og står opp rundt 12.

I helgene legger jeg meg mellom 00 og 03 og står opp mellom 10 og 13 :)

Skrevet

Legger meg alt fra i 22-tiden til 2-3 tida om natta. Våkner ofte i 6-7 tida, men står ikke opp før mellom 9 og 12

Gjest Princess Peach
Skrevet

I dag la jeg meg kl. 07.30 og sto opp 15.00. :)

Ellers varierer det alt fra å legge meg kl. 21.00 og 06.00, og stå opp når det passer meg. :)

Ja, jeg har en merkelig døgnrytme. :P

Skrevet

Ukedager står jeg opp 7.30 og legger meg mellom 23 og 00.

I helgene blir det litt senere leggetid og står da opp mellom 9.00 og 10.00.

Skrevet

har jeg fri legger jeg meg mellom 00 og 03 og står opp mellom 13.00 og 14.30..

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ukedager: i seng 23- 23.30 og opp 6

Helg: i seng rundt 2 og opp senest 10.

Skrevet

Jeg legger meg også klokka 03 og våkner sånn ca klokka 11 og så slapper jeg av et par timer midt på dagen.

Skrevet

på hverdagene legger jeg meg rundt 23-24-tida og står opp kl 06 når jeg jobber tidligvakt og 10-11 når jeg jobber kveld. I helgene legger jeg meg ved tolvtida og står opp ved ellevetida. Sånn ca.

Skrevet

Jeg prøver å være i seng til 23.00 og morgenen starter mellom klokka seks og sju, litt avhengig av når jeg må være på jobb.

Skrevet

Samme som meg det. Må prøve å få snudd døgnet til jeg skal begynne på jobb igjen, men det er pokker så vanskelig.

Skrevet

Legger meg mellom tolv og ett en gang, står opp seks.

Skrevet

Jeg legger meg en gang mellom 21.30 og 23.00 og står opp en gang mellom 06.00 og 07.00.

Hjemmeværende i svangerskapspermisjon...

Skrevet

Hverdager legger jeg meg i 23-tida og står opp i 7-tida.

Helg legger jeg meg i 23-24 tida og står opp i 9-tida.

Før sov jeg gjerne hele dagen, nå synes jeg det er godt å komme opp forholdsvis tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...