Gå til innhold

På guttetur i helgen - ikke hørt fra ham.

Anbefalte innlegg

Gjest en som ikke kan reglene

Hei!

Bare så det er sagt; jeg er verken sur eller fornærmet, men har tydeligvis en annen tankegang enn drømmemannen (?) min.

Siden i juni har jeg vært litt småforelsket i en hyggelig kar på min egen alder. (34) Vi har kjent hverandre siden studietiden, men har begge vært opptatt på hver vår kant.

Nå er vi begge single. Jeg har et lite barn.

Vi har hatt 7-8 stevnemøter. De fleste gangene har han vært hjemme hos meg. Han kjører en time hver vei for å komme hit, og jeg tolker det dithen at han også er interessert.

Vi har en utrolig god tone. Snakker godt sammen og ler mye. Fysisk er det noe av det beste jeg har vært med på:)

På onsdag reiste han på guttetur til Portugal sammen med kompisene sine. Dette gjør de en gang i året. Såvidt jeg vet er dette såkalt ordentlige gutter, de fleste i forhold.

Han kommer tilbake i dag.

Jeg har ikke hørt noe fra ham siden han reiste. Hadde vel egentlig ikke regnet med det heller, og jeg har på ingen måte lengtet meg syk etter en melding.

Jeg vet bare at hvis det hadde vært meg som var på jentetur hadde jeg latt høre fra meg. Det skal så lite til. Men det er slik jeg tenker da..

Før han reiste sa han at vi snakkes når han er tilbake.

Hvordan tolker man dette? Hadde DU ventet å høre fra ham?

Jepp, nå føler jeg meg som en fjoris...

Fortsetter under...

ha ha-jeg må le litt-jenter og gutter er så forskjellig når de gjelder å sende mld osv. Jeg har tenkt det samme som deg-mange ganger -og hver gang så er det fordi at han faktisk bare ikke sender melding. Og han som du skriver sa jo at vi snakker når jeg er tilbake-så der har du det. Helt naturlig (for han) at han ikke sender melding :)

Annonse

Har du skrevet til han da? Kanskje han venter på en mld fra deg, men ikke ville være den første? Kanskje han var redd du skal oppfatte han som "masete" elle noe hvis han skriver mld når han er sammen med gutta på tur. Men har du skrevet og ikke fått noe svar, så er jo det litt trist.

Drit i å analyser dette, da... Herregud.

Han kontakter deg når han får anledning. Og da på norsk jord.

No fucking big deal, så hvorfor i all verden skape et problem ut av ingenting.

Har du noen gang vært forelska??

Blir så tullete av å lese sånne innleggs om det der! Fordi DU syns det ikke er noen big deal, kan det være det for andre... Herreguuuuud!

Gjest Peirik Pling

Har du noen gang vært forelska??

Blir så tullete av å lese sånne innleggs om det der! Fordi DU syns det ikke er noen big deal, kan det være det for andre... Herreguuuuud!

Morsom at du blir tullete av å lese "sånne innlegg". Det synes. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...