Gå til innhold

Tatt på fersken av moren hans.....!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest in action

Er nå oppi en litt kinkig situasjon:Moren til kjæresten min kom brasende inn på rommet hans(romkameraten hadde slept henne inn... Så kjæresten mener det er _hun_ som bær være flau siden hun ikke respekterer privatlivet hans) mens vi koste oss... Det var FORFERDELIG, aldri følt meg så flau og naken og hva skal jeg si!! GRUSOMT!

Hva skal jeg si neste gang jeg ser henne? Hva tror hun om meg? Jeg vil ikke tenke på hva hun så. Så flaut. Ser for meg neste gang jeg ser henne: Ja, takk for sist, da...

Vil bare begrave meg hjemme hos meg selv og aldri gå ut

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246179-tatt-p%C3%A5-fersken-av-moren-hans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huff, hvor ubehagelig.

Ka du skal gjøre neste gang? Enten late som ingenting eller si det som det er at det var fryktelig ubehagelig opplevelse for deg og håper hun banker på neste gang hun skal på besøk.

Gjør det som føles rett for deg

Hun tror neppe vondt om deg, for jeg tviler på hun trodde sønnen var jomfru.

Jeg hørte en historie en gang om en som hadde overnattet hos kjæresten før hun hadde møtt foreldrene ordentlig. Om natten skal hun på do og går dit -naken-. Foran dodøra møter hun svigermor -også naken.

Vel, med tanke på at hun faktisk har barn, så vet hun vel hva sex er - og har opplevd det selv.

Når det er sagt: Selvsagt er du flau - og det er sikker hun også.

Men du har jo ikke gjort noe galt, har du vel? Det er bare å forsøke å oppføre deg som normalt. Hun kommer helt sikkert ikke til å bringe tema på banen, med mindre hun er av den ertelystne sorten....

Annonse

Ohoi, been there, done that!!!

Eksen og jeg hadde oss på gjesterommet hos foreldrene hans. Det var heller ikke standars misjonærstilling...

Og så kom moren hans inn døra.

Tror jeg aldri har vært så flau. Men jeg lot som ingenting. Det var liksom ingen grunn til å rippe opp i det så lenge hun ikke sa noe.

Hun tror neppe vondt om deg, for jeg tviler på hun trodde sønnen var jomfru.

Jeg hørte en historie en gang om en som hadde overnattet hos kjæresten før hun hadde møtt foreldrene ordentlig. Om natten skal hun på do og går dit -naken-. Foran dodøra møter hun svigermor -også naken.

HAHA!!

Jeg hadde dødd.

Hehe :o)

Flaut, men du overlever! Som flere er inne på under her: Hun er sannsynligvis akkurat like flau.

Og nå har hun lært å banke på før hun går inn til folk også :o)

Lat som ingenting du, det kommer sikkert hun også til å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...