Gå til innhold

Stresser sånn før besøk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...arg dette har jeg bare ikke lyst til. Nå skal jeg på besøk til min søster og det er jo greitt, mine foreldre kommer også, det er også greit. Men så kommer søstera til min søsters mann med familie og det er så stress...

Kjenner de så lite og det blir bare sånn overflatisk pjatt, det er faktisk det verste jeg vet... Ikke noe avslappende besøk i dag altså og det som det alltid pleier å være hos dem. Det er jo sikkert koselig for dem, for de kjenner jo alle godt , men altså ikke for oss.

Arrg, er det en ny trend hos dem mon tro?

Skrevet

Flere dom stresser ved sånne besøk? Hva slags besøk trives dere DOLere best med? Mange du kjenner lite eller få du kjenner godt?

Skrevet

Ta det som en utfordring, bli kjent med din utvidede familie.

Det er bare mennsker!

Ingen grunn til å krisemaksimere, hvis du da ikke har erfaring med at de er veldig ubehagelige å omgås da?

Skrevet

Flere dom stresser ved sånne besøk? Hva slags besøk trives dere DOLere best med? Mange du kjenner lite eller få du kjenner godt?

Trives best med få jeg kjenner godt. Jeg liker heller ikke å dra på besøk hvor det er masse folk jeg egentlig ikke kjenner. Gruer meg alltid til sånt.

Skrevet

Men du trenger da ikke anstrenge deg så lenge det ikke er deg de skal komme til? Du er en gjest på samme måte som dem, og det er ikke alltid man kjenner absolutt alle i et selskap.

Du får holde deg litt utenfor da, så slipper du sikkert å snakke med dem. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...