Gjest Princess Peach Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Huff, turte nesten ikke å se, trodde det var en sånn skremmelink! ;P 0 Siter
flisa Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg måtte logge inn stod det - og det gidder jeg ikke - si hva det var da! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg måtte logge inn stod det - og det gidder jeg ikke - si hva det var da! Film av en fyr som sto og speilet seg, så forandret ansiktet hans seg til mange forskjellige grimaser. Litt creepy. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg måtte logge inn stod det - og det gidder jeg ikke - si hva det var da! Det var noen som hadde lekt med et eller annet program som får ansikter til å endre seg og som lager fordreide bilder. Skulle vel være skummelt. 0 Siter
flisa Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det var noen som hadde lekt med et eller annet program som får ansikter til å endre seg og som lager fordreide bilder. Skulle vel være skummelt. Men hvorfor kommer du inn og ikke jeg? 0 Siter
keinstein Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Men hvorfor kommer du inn og ikke jeg? Jeg er benådiget av allahu. Men nå må jeg også logge inn, så jeg er visst uren igjen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det var noen som hadde lekt med et eller annet program som får ansikter til å endre seg og som lager fordreide bilder. Skulle vel være skummelt. Det var da litt skummelt! 0 Siter
keinstein Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Film av en fyr som sto og speilet seg, så forandret ansiktet hans seg til mange forskjellige grimaser. Litt creepy. Du venter og prøver å forberede deg på overraskelser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.