Gjest clueless!! Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ...flørtet med andre enn han jeg egentlig er interessert i, for redd for at det ikke er gjensidig. Utrolig fjortis, jeg vet. Uten å gå for mye i detalj så kan jeg si at situasjonen er slik at dersom jeg viser interesse, og han absolutt ikke ser på meg på "den" måten, så kan det få ganske store konsekvenser (utover det at jeg blir såret, altså). (Vi er begge single, bare så det er klart. Han er ganske forskjellig fra de jeg har hatt noe på gang med før (heller mer mot forsiktig / dårlig selvtillit enn dominerende og sjalu). Derfor, dersom han i utgangspunktet tenker det samme som meg, vil han ihvertfall ikke tørre å tilkjennegi noe når han kanskje tror at jeg foretrekker de jeg flørter med. Slutt og flørt og konsentrer meg om han istedet? Føler jeg må vite noe mer sikkert om hva han synes om meg, før jeg kan gjøre noe mer. Er det ellers noen tegn jeg bør se etter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246201-s%C3%A5-gjorde-jeg-det-igjen-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.