Gå til innhold

irriterende TV-tittende...

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg bor sammen med ei jente som ikke gjør på noenting som helst. Hun jobber ikke, går ikke på skole, hun sitter foran TV stort sett hele dagen. Ofte når jeg gjerne vil se noe på TV (det er utrolig sjeldent) så sier hun at hun skal se noe nå som hun følger med på. Men saken er jo den at hun følger med på nesten alt som går! Jeg har vært syk noen dager nå, og kjeder meg veldig, siden jeg er vant til å være veldig aktiv. Jeg har lyst å se litt filmer og slikt, men tør ikke å spørre om jeg kan få booke TV`en litt... Jeg blir ganske irritert, men tør ikke å vise det. Er fryktelig dårlig på å si hva jeg mener, holder det meste av frustrasjon inni meg. Så når hun sier: "jeg skal se noe nå" da holder det på å eksplodere innvendig, men jeg holder meg helt rolig på utsiden, og sier "ok" og går. Ahhhh, jeg vil UT med følelsene, en vakker dag kommer jeg til å eksplodere. Måtte bare få det ut!! Hva ville du gjort?

Skrevet

Her trenger dere å sette opp skjema. Si det som det er,og be henne ramse opp de viktigste programmene hennes. Samme gjør du. Dere blir nok enige :)

Gjest Helle Måne
Skrevet

Vil du virkelig bo sammen med en som ikke eier folkeskikk? Jeg hadde blitt skikkelig irritert, og jeg mener du bør snakke med henne. Jeg håper hun søker arbeid eller har tenkt å ta noe utdanning.

Skrevet

Tror jeg hadde skaffet meg egen tv til å ha på rommet. Evt dvd-opptaker.

Må være stusselig å sitte foran tven hele dagen, høres ikke helt "friskt ut".

Ellers kjenner jeg meg igjen i måten du reagerer på. Tror en bare må øve på å si fra... Dette med tv-tittinga kan være en ting, snart kan det være andre ting som irriterer.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Vil du virkelig bo sammen med en som ikke eier folkeskikk? Jeg hadde blitt skikkelig irritert, og jeg mener du bør snakke med henne. Jeg håper hun søker arbeid eller har tenkt å ta noe utdanning.

Altså, hun er liksom en ganske mild og forsiktig person, det hadde liksom vært letter å si ifra om hun var en skikkelig ufordragelig og utadgerende type. men hun er liksom en ganske stille og var person, og hun prøver seg liksom på å inngå kompromiss som: "vi kan jo skifte litt fram og tilbake" men det gidder jo ikke jeg. Enten ser jeg eller så ser jeg ikke. Og da blir det liksom litt sånn at jeg gir meg fordi hun har liksom gitt meg en mulighet. Men det er jo slett ikke rikitg at hun skal få ha tv`en for seg selv, og når andre vil se noe, må vi "switche"

Skrevet

Altså, hun er liksom en ganske mild og forsiktig person, det hadde liksom vært letter å si ifra om hun var en skikkelig ufordragelig og utadgerende type. men hun er liksom en ganske stille og var person, og hun prøver seg liksom på å inngå kompromiss som: "vi kan jo skifte litt fram og tilbake" men det gidder jo ikke jeg. Enten ser jeg eller så ser jeg ikke. Og da blir det liksom litt sånn at jeg gir meg fordi hun har liksom gitt meg en mulighet. Men det er jo slett ikke rikitg at hun skal få ha tv`en for seg selv, og når andre vil se noe, må vi "switche"

Si at dere kan ta stein-saks-papir om hvem som skal bestemme. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...