Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har langt mørkeblondt hår med litt rødbrune toner(ikke farget, naturlig). Oppklippet, lengst på midten bak, sideskill og ganske kort pannelugg som ikke oppfører seg, så den blir dratt tilbake med en spenne. Masse fall, litt krøller og om jeg er heldig korketrekkere ;o)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

4

• Gimmick

2

• Lucretia

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har mellombrunt hår med lyse striper til litt nedenfor skuldrene, litt oppklipt her og der. Ofte samlet sammen i strikk.

tror jeg skal ta meg en tur til frisør selv, begynner å bli både langt og veldig tykt. I tillegg bør vel etterveksten farges ganske snart

Skrevet

Lyst,oppklippa hår som rekker til rumpa nesten ;o)

I fjor var det svart, og før det var det knallrødt...liker forandring.

Hilsen

Skrevet

Jeg har blondt langt hår - stort sett satt opp i topp eller hestehale eller ei flette.

Skrevet

Lyst,oppklippa hår som rekker til rumpa nesten ;o)

I fjor var det svart, og før det var det knallrødt...liker forandring.

Hilsen

Sexy langt stripete hår

Skrevet

Halvlangt, litt oppklippa og med litt mørkere farge enn min egen. Og mye krøll.

Gjest Princess Peach
Skrevet

grå :)

Hehe. Synes du så brunhåret ut på bildet ditt jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

*klapper prinsessa og trøster*

Så så, det vokser ut igjen vet du lille venn ;o) Det sa mamma til meg når jeg var alene til frisøren og kom hjem med pottesveis.

Du får se det positive i det, bedre med litt mindre hår enn at man får problem med helsa. *trøste trøste*

Hehe ja. :) Det sa kusina mi da hun klipte håret av tjorvendokka til søsteren min også. "Det vokser vel ut igjen!"

Jada, jeg er fornøyd med at de fikk fikset på problemet, men de kunne nå sydd litt finere, da! Morsomt langt arr på halsen, litt tøft også. :)

Skrevet

rufsete, mørkt, passe kort hår.

Akkurat nå.

Søstra mi er frisør, så jeg har vært innom det meste...

Skrevet

Hehe ja. :) Det sa kusina mi da hun klipte håret av tjorvendokka til søsteren min også. "Det vokser vel ut igjen!"

Jada, jeg er fornøyd med at de fikk fikset på problemet, men de kunne nå sydd litt finere, da! Morsomt langt arr på halsen, litt tøft også. :)

LOL, hun måtte vente lenge da på at det håret skulle komme tilbake.

Å, det er tøft med arr vet du ;o)

Jeg har en mage som ser ut som ett verdenskart, og jeg briefer med at ingen har helt likt som meg, og er like kul :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

LOL, hun måtte vente lenge da på at det håret skulle komme tilbake.

Å, det er tøft med arr vet du ;o)

Jeg har en mage som ser ut som ett verdenskart, og jeg briefer med at ingen har helt likt som meg, og er like kul :P

Tøft! :D

Det var en fyr som kom opp til meg på byen for et par uker siden, pekte på arret mitt og spurte om jeg hadde sloss med kniv. Hihi, han fikk verdens mest iskalde blikk fra meg.

Skrevet

Moralen må være å ikke ligge med håret på om natten. :-)

Synes du har en fin sveis jeg.

Skrevet

Tøft! :D

Det var en fyr som kom opp til meg på byen for et par uker siden, pekte på arret mitt og spurte om jeg hadde sloss med kniv. Hihi, han fikk verdens mest iskalde blikk fra meg.

Folk spør om så mye dumt! Og noen ganger skjønner de jo ikke det selv en gang...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Moralen må være å ikke ligge med håret på om natten. :-)

Synes du har en fin sveis jeg.

*fnis*

Tusen takk. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Folk spør om så mye dumt! Og noen ganger skjønner de jo ikke det selv en gang...

Ja, å prestere å peke på arret og si "heisann, du har noe der!"

Ja, akkurat som om jeg ikke er klar over at jeg har et 20 cm langt arr "midt i ansiktet" liksom. Folk, ass! :)

Skrevet

Jeg har vært hos frisøren i dag faktisk og denne gangen endte jeg opp med pannelugg av alle ting! Så nå har jeg langt hår (nedenfor skulderbladende) som er oppklippet og med en skrå pannelugg.

Ellers er det underste håret nesten svart og resten er mørk brunt med noen tynne beige striper.

Skrevet

Ja, å prestere å peke på arret og si "heisann, du har noe der!"

Ja, akkurat som om jeg ikke er klar over at jeg har et 20 cm langt arr "midt i ansiktet" liksom. Folk, ass! :)

Jeg har en bandasje på magen, og folk peker og spør -Vet du at du har noe der...

He he, jada, den er til pynt skjønner du!

Det er bra vi har humor, ikke sant?! :o)

Du får svare at du er foruten din tid, og dette blir mote hvert øyeblikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...