Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Drømmetyding. Er det noen som vet eller forstår litt hva det skal bety? Eller har noen en fin link til drømmesymboler? 0 Siter
Gjest Helle Måne Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det har jeg også drømt. Både at jeg har mistet noen tenner og at noen er løse....... Men du, jeg aner ikke hva det betyr. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 http://www.josander.net/drom/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har alltid hørt at det betyr et dødsfall og det står i drømmeboka til mormora mi også. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har alltid hørt at det betyr et dødsfall og det står i drømmeboka til mormora mi også. Huffda! Etter at tennene ramlet ut så ringte tlf (i drømmen) og jeg hører noen som gråtkvalt sier hadde... Hjelpes meg.. Den danske drømmetyding mener tenner har med evnen til å si ifra, og å bite tennene sammen om noe...men stod ikke hva -miste- tenner betyr.. Håper du ikke har rett jeg... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det har jeg også drømt. Både at jeg har mistet noen tenner og at noen er løse....... Men du, jeg aner ikke hva det betyr. Grusomt ekkelt å drømme sånt! Og forresten, det skrives hÆlle måne 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har alltid hørt at det betyr et dødsfall og det står i drømmeboka til mormora mi også. Men jeg har hørt at tlf med trist stemme, betyr at jeg vil få en trist beskjed.... gosj 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 det har jeg drømt flere ganger. Men er lenge siden nå. Betydningen vet jeg ei. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 http://www.josander.net/drom/ Takk for linken! 0 Siter
Orio Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Å drømme om tenner kan være så enkelt som et hint om at det er på tide med en tur til tannlegen. 0 Siter
flisa Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det betyr at du er redd for å "miste ansikt" bli satt i forlegenhet så enkelt. 0 Siter
flisa Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Grusomt ekkelt å drømme sånt! Og forresten, det skrives hÆlle måne Enig - Hælle måne heter det 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Å drømme om tenner kan være så enkelt som et hint om at det er på tide med en tur til tannlegen. har fått tannlege time ja 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det betyr at du er redd for å "miste ansikt" bli satt i forlegenhet så enkelt. jasså...forstår ikke helt den, men det skjer kanskje noe som setter det på prøve. Vil vise seg.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Huffda! Etter at tennene ramlet ut så ringte tlf (i drømmen) og jeg hører noen som gråtkvalt sier hadde... Hjelpes meg.. Den danske drømmetyding mener tenner har med evnen til å si ifra, og å bite tennene sammen om noe...men stod ikke hva -miste- tenner betyr.. Håper du ikke har rett jeg... Det håper jeg og. Jeg har ikke hatt en eneste miste tennene drøm og jeg har opplevd mange dødsfall det siste året. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Men jeg har hørt at tlf med trist stemme, betyr at jeg vil få en trist beskjed.... gosj Det har ikke jeg hørt. Den drømmeboka mi er så gammel at telefoner ikke er tatt med der ) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det har jeg drømt i mange år. Har lest om det og det kan bety at man er stresset i hverdagen, kanskje føler frykt for noe. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158515758' post='3295777] Det har jeg drømt i mange år. Har lest om det og det kan bety at man er stresset i hverdagen, kanskje føler frykt for noe. frykt for å miste ansikt kanskje, som noen nevner.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 frykt for å miste ansikt kanskje, som noen nevner.. Nei, trenger ikke være det. Men tennene er veldig viktige for oss og miste de vil få større konsekvenser. Så det kan være alt fra små ting til store ting man er redd for å miste. Men jeg vet selv at jeg får disse drømmene i hektiske tider. Kanskje perioder der jeg ikke har det så bra. 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 tror man drømmer det man frykter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.