Gå til innhold

drøm-mistet tennene

Anbefalte innlegg

Gjest huffhuff...
Skrevet

Jeg har alltid hørt at det betyr et dødsfall og det står i drømmeboka til mormora mi også.

Huff og huff!! Det kan jo faktisk stemme, så forferdelig... jeg drømte at jeg tygde ut (!!!) alle tennene mine en gang, og tror det var omtrent på den tida begge bestemødrene mine døde med en mnd.mellomrom...

Uff!

Skrevet

Jeg har hørt at når man drømmer at man mister tennene eller er naken, så betyr det at man har hemmeligheter man ønsker å skjule....

Skrevet

Jeg har hørt at når man drømmer at man mister tennene eller er naken, så betyr det at man har hemmeligheter man ønsker å skjule....

Den har jeg ikke hørt før, men når man opptrer naken (uten at det er en våt drøm), så handler det om gjeld som ikke blir tilbakebetalt...

Skrevet

Den har jeg ikke hørt før, men når man opptrer naken (uten at det er en våt drøm), så handler det om gjeld som ikke blir tilbakebetalt...

Okei... Jeg har faktisk drømt at jeg var splitter naken i byen en gang (hadde "glemt" å ta på klær;-)) og jeg har aldri droppa å betale gjeld, så... :-)

Gjest hilsen en psykolog
Skrevet

Jeg har alltid hørt at det betyr et dødsfall og det står i drømmeboka til mormora mi også.

Den type drømmetolkninger finns det ikke noe vitenskapelig belegg for. Med andre ord, det er tull.

Drømmetydning er ikke tull, men drømmer må tolkes individuelt. En og samme ting kan ha helt ulike betydninger for forskjellige mennesker.

Å drømme at man mister tennene er ikke helt uvanlig, og gir som regel en ekkel følelse for den som drømmer. Men det kan bety helt ulike ting avhengig av hvem som drømmer. Det finns absolutt intet belegg for at det har noe med dødsfall å gjøre!

Skrevet

Den type drømmetolkninger finns det ikke noe vitenskapelig belegg for. Med andre ord, det er tull.

Drømmetydning er ikke tull, men drømmer må tolkes individuelt. En og samme ting kan ha helt ulike betydninger for forskjellige mennesker.

Å drømme at man mister tennene er ikke helt uvanlig, og gir som regel en ekkel følelse for den som drømmer. Men det kan bety helt ulike ting avhengig av hvem som drømmer. Det finns absolutt intet belegg for at det har noe med dødsfall å gjøre!

Jeg bare skriver hva som står i drømmeboka mi, den er gammel altså.

Siden denne tråden er på åpent og ikke på psykiatri så regnet jeg med at det er greit å skrive hva man trodde i gamle dager og ikke hva psykologer mener i dag. Det vet jeg nemlig lite om og utgir meg heller aldri for å vite noe om det :o)

Skrevet

Jeg har drømt det mange ganger, og det er en drøm eller følelse jeg som regel får når jeg har feber. Skikkelig ekkelt :-(

Har ikke funnet ut at det betyr noe speseielt....

Skrevet

Jeg har drømt det mange ganger, og det er en drøm eller følelse jeg som regel får når jeg har feber. Skikkelig ekkelt :-(

Har ikke funnet ut at det betyr noe speseielt....

Usj, vil ikke bli syk! Ekkelt å drømme sånt..Alle tennene mine havnet i hånden min...

Skrevet

Usj, vil ikke bli syk! Ekkelt å drømme sånt..Alle tennene mine havnet i hånden min...

Hos meg så skrangler de rundt i munnen!!!! Æsj! Bare i drømme altså....

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Jeg har også drømt dette flere ganger! Skikkelig ekkelt!

Men jeg tenkte at jeg hadde ligget og presset sammen kjevene og så slappet av slik at det kjentes ut som om tennene løsnet, om du forstår hva jeg mener! Er veldig redd for tennene mine, siden mine foreldre har hatt problemer med de... Det kan jo være derfor jeg av og til drømmer dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...