Gå til innhold

ødelagt av stimulator?

Anbefalte innlegg

lurer på en ting... Etter at jeg hadde slitt ut min gamle klitorisstimulator, gikk jeg til anskaffelse av en "rabbit" (både stav og klit.stim)

Problemet er at denne er veldig kraftig og at jeg etterhvert må holde på leenge før klimaks. Deilig det, men det har ikke satt noe særlig fart på sexlivet med partneren.... Jeg har aldri (etter 15 år) opplevd orgasme sammen med ham. og han vil ikke at vi ska benytte hjelpemidler. Mulig han føler seg truet, og det er det jo all grunn til. Topp nytelse for meg går jo på batteri...

Første gang jeg prøvde klit.stim. sprutet jeg etter max 10 sek tror jeg. Det sa bare pang! Men jo mer jeg har benyttet den jo lenger tid tr det, og enda fjernere blir det å oppleve dette med partneren...

Er jeg ødelagt etter all bruk av hjelpemidler? Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246218-%C3%B8delagt-av-stimulator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at det kan bli som du skriver.

Kanskje du kan holde en god pause fra vibratoren og heller nyte sex med samboeren selv om du ikke oppnår orgasme?

"Kanskje du kan holde en god pause fra vibratoren og heller nyte sex med samboeren selv om du ikke oppnår orgasme?"

Sikkert veldig lett når man er vant til å få heftige orgasmer...

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...