Gjest Tristann Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 lillemus, glimtipper og jeg har vørt på fylla fire dager til ende... ungene skulle jo vøre alene hjemme, men når vi kom sjanglende hjem i dag tidlig var de faen meg borte,,, hehe,,, noe synske der ute som ser hvor de er?? hehe saklig lissom... og squishy er jo ikke store tassen liksom.. hehehehe,, ler meg i hjel ass. jaja, snuppa og poden til lillemus passer vel på. i mellomtiden har vi fullstendig lattis her.. og har fan meg begynt på ei ny fykkekule. ler ass, hahahahahahaha,... saklig. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Skulle ønske jeg levde i din virkelighet 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 De sitter sikker på et kott i skrekk for å se hva som kom hjem 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 De sitter sikker på et kott i skrekk for å se hva som kom hjem hehehe..nei , vi gadd ikke lete mer.. glimtipper og lillemus er dritings.. danser nakne rundt i stua.. heheehehe,.. vi har sspydd på gulvet.. saklig.. hehehe.. regner meg ungene komme rtil rette i morgen., akkurat nå bryr jeg meg ike.e 0 Siter
keinstein Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg skal si i fra om jeg ser noen lausunger. Ellers kan du spørre om de har noen til overs i barnehagene. Ofte her de det, unger som foreldra har glemt igjen. Ikke lett å huske alt når man skal til syden et par uker. 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 hehehe..nei , vi gadd ikke lete mer.. glimtipper og lillemus er dritings.. danser nakne rundt i stua.. heheehehe,.. vi har sspydd på gulvet.. saklig.. hehehe.. regner meg ungene komme rtil rette i morgen., akkurat nå bryr jeg meg ike.e du har det morsomt ? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg skal si i fra om jeg ser noen lausunger. Ellers kan du spørre om de har noen til overs i barnehagene. Ofte her de det, unger som foreldra har glemt igjen. Ikke lett å huske alt når man skal til syden et par uker. kult,. hehehe.. tar helt av her nå ass. ler meg i hjæl 0 Siter
Gjest ikke svar Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 du har det morsomt ? Det er best at vi ikke svarer tristann. H*n har også nevnt navn tidligere i innlegg, og det er utrolig frekt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det er best at vi ikke svarer tristann. H*n har også nevnt navn tidligere i innlegg, og det er utrolig frekt. hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 kult,. hehehe.. tar helt av her nå ass. ler meg i hjæl I tilfelle må vi spleise på blomster til begravelsen, og det gjør vi gjerne. 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Skulle ønske jeg levde i din virkelighet H*n har jo heller ikke nevnt noe om pepa,så noe må vel være fryktelig galt her!? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 I tilfelle må vi spleise på blomster til begravelsen, og det gjør vi gjerne. hehehehe,,ler ass. glimtipper og lillemus fikk fullstendig lattis av den kommentaren der. digger deg ass 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 H*n har jo heller ikke nevnt noe om pepa,så noe må vel være fryktelig galt her!? vi røyker pepe da... hehehe... tror unga har stjålet no pepetobakk ogsås. kkekek lerlerlerlerlerlerler 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 hehe "hehe"? "......................................" 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 "hehe"? "......................................" hwhwhw,, ker as 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 "hehe"? "......................................" ja hva med hehe? 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 ja hva med hehe? Det hørtes ut som om du syntes det var morsomt at denne gjøken har nevnt folks egentlige navn her. Det er ikke morsomt, men grunn til å kastes ut. "........................................" 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det hørtes ut som om du syntes det var morsomt at denne gjøken har nevnt folks egentlige navn her. Det er ikke morsomt, men grunn til å kastes ut. "........................................" nei ikke det jeg mente å si hehe til... sorry 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.