Gå til innhold

Hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hudpleie produkter er best?

Noen som har prøvd noen produkter som _virkelig_ hjelper og gir sunn og frisk hud?

Et hav av produkter og jeg vet ikke hva jeg skal velge,og det er så dyrt,så håper noen har et tips. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Gå til en hudpleie-salong og hør der. Det dem har der funker. Ikke bruk Loreal eller Vishy eller andre produkter du får kjøpt i dagligvarebutikk eller på Cubus eller liknenede, det er bare juks.

Skrevet

Gå til en hudpleie-salong og hør der. Det dem har der funker. Ikke bruk Loreal eller Vishy eller andre produkter du får kjøpt i dagligvarebutikk eller på Cubus eller liknenede, det er bare juks.

Ekte produkter er best, dvs. de uten parafinoljer så enig med trultemor.

De som vi får kjøpt hos hudpleier er bra. Kan også anbefale Miranda som er 100% rene produkter, tror de har nettsider. Ikke så dyre er de heller. Jeg kjøper dem på homeparty, men hun som demonstrerer og selger er utdannet hudpleier.

Ellers prøvd og synes Decleor og Dermalogica er kjempebra, men forholdsvis dyre, allikevel veldig drøye.

Viktig å ta vare på huden fra ung alder, vi får igjen for det da vi blir eldre.

Skrevet

Ekte produkter er best, dvs. de uten parafinoljer så enig med trultemor.

De som vi får kjøpt hos hudpleier er bra. Kan også anbefale Miranda som er 100% rene produkter, tror de har nettsider. Ikke så dyre er de heller. Jeg kjøper dem på homeparty, men hun som demonstrerer og selger er utdannet hudpleier.

Ellers prøvd og synes Decleor og Dermalogica er kjempebra, men forholdsvis dyre, allikevel veldig drøye.

Viktig å ta vare på huden fra ung alder, vi får igjen for det da vi blir eldre.

finnes det nettsider med disse produktene slik at jeg eventuelt kan bestille der?

Gjest aldri i livet
Skrevet

Ikke tale om at hudpleiesalongene kun selger varer som funker.

Det har vært utallige tester gjennom tidene, og produktene fra hudpleiesalongene er IKKE bedre enn hva de selger andre steder. Det eneste der er at det er forferdelig dyrt, og alle tror at det virker siden hudpleiesalongene selger det.

Jeg har skikkelig problemhud, tørr og jævlig. Jeg har vært i forskjellige hudpleiesalonger å fått behandling. Jeg har kjøpt kremer i dyre dommer for å prøve, og ingen av kremene der er så bra som den jeg kjøper på apoteket, Eucerin. Venninnen min har også veldig tørr hud, og har vært i hudpleiesalonger for behandling og kjøp av produkter, også hun klager på disse produktene, så hun holder seg til Spenol, kun den som funker bra på henne.

Skrevet

Ikke tale om at hudpleiesalongene kun selger varer som funker.

Det har vært utallige tester gjennom tidene, og produktene fra hudpleiesalongene er IKKE bedre enn hva de selger andre steder. Det eneste der er at det er forferdelig dyrt, og alle tror at det virker siden hudpleiesalongene selger det.

Jeg har skikkelig problemhud, tørr og jævlig. Jeg har vært i forskjellige hudpleiesalonger å fått behandling. Jeg har kjøpt kremer i dyre dommer for å prøve, og ingen av kremene der er så bra som den jeg kjøper på apoteket, Eucerin. Venninnen min har også veldig tørr hud, og har vært i hudpleiesalonger for behandling og kjøp av produkter, også hun klager på disse produktene, så hun holder seg til Spenol, kun den som funker bra på henne.

Slenger meg på denne. Har vært MASSE tester om dette og det viser seg at de produktene du kjøper på rimi er like bra som de dyre du kjøper på hudpleiesalongene. Så jeg vet ikke hva som er juks jeg?

Skrevet

jeg tror veldig på de billig produktene.

Men grunnen til at jeg kan dra på de mer dyre parfymeriene er at de som jobber der ofte har mer peiling. Til hva slags produkter man bør bruke etc.Er ikke så lett å vite alltid

Skrevet

finnes det nettsider med disse produktene slik at jeg eventuelt kan bestille der?

Fant nettsidene til Miranda, søkte bare på Miranda naturprodukter og kom rett inn. Ser de har nettbutikk så her kan man bestille. Vil du kontakte dem og forhøre deg er mailadressen: [email protected]

De holder til i Lier så går sikkert veldig greit å få varer pr. post.

Når det gjelder Dermalogica, Decleor etc. prøv strawberrynet.com

Jeg har aldri bestilt her, men kjenner folk som gjør det og de sier de sparer mye på å bestille her framfor å kjøpe hos hudpleier.

Lykke til!

Skrevet

Mary Kay

Litt enig her. 3 in 1 produktet deres er kjempebra. Greit å ha rens, peeling og "ansiktsvannet" i samme tube. Er jo ikke vann, men skal jo tilsvare når vi bruker det til slutt for å lukke porene. Synes forøvrig produktene er ganske dyre. Skal man kjøpe hele pakka dvs. rens, dagserum og nattserum, dag og nattkrem så blir det veldig dyrt. Blir jo anbefalt å bruke samme merke i de forskjellige produktene fordi dem da utfyller hverandre, men sånn er det vel med alle merker.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Har hørt at det er lurt å gå til en hudpleier for å få ta hudanalyse. Da får du vite hva slags type hud du har og hva slags behov huden din har.

Jeg har tenkt å gå til slik analyse snart. Er fornøyd med huden min, men jeg vil tenke litt langsiktig og forebygge rynker og slikt. (he he). Er noen år unna å fylle tredve, men vi bør jo begynne tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...