Gjest sært problem :) Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg skal ommøbelere i stua og må også flytte på bilder. Hvordan henger de hos dere? På rekke og rad eller hulter til bulter? Store eller små mellomrom? Rammer av flere slag på samme vegg? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Vi har ingen bilder på veggene ennå, bortsett fra på soverommet, har nettopp flytta skjønner du, 4 mnd siden.. ting tar tid kan du si.. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har ett stoooort bilde på stua (sorthvitt) og tre andre små sorthvite bilder, som står i rammer her og der. Liker det enkelt. 0 Siter
Gjest en minimalist Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg liker ikke å ha fotografier på veggen jeg, har aldri skjønt det der. Vi har fotos i album, og så har vi en magnet-tavle på kjøkkenet der vi henger masse bilder (i magnetlommer) sånn at vi kan bytte ut etter hvert. I stuen og gangen osv har vi bare maleriet, og bare noen svært få (liker en litt minimalistisk stil). 0 Siter
tuss&troll Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Vi har èn billedvegg "litt bortgjemt" i stua (bilder av barna, familie, brudebilder o.l.) Her har jeg mange forskjellige rammer. Ved sofaen har jeg et stort Vebjørn Sand bilde, på en annen vegg har jeg noen småbilder av Vebjørn Sand samlet. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Prøver å samle bildene i grupper, uansett type. Fotografier eller ei. Synes hulter i bulter kan være fint hvis det er orden i det hele, hvis du skjønner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.