Gå til innhold

Hva bruker dere av medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• dolores83

6

• McLoud

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest EnLitenKattepus

Vel..I mitt medisinskap finnes hodepinetabletter (ibux og aleve), clear eyes, mentholatum, noen antihistaminer(jeg kan bli veldig allergisk mot veps), sudafed for influensa, også har jeg noen vival liggende for flyturer eller om jeg skulle få tandre nerver..:-o, ormekur til katten, c-vitaminer,klorhexidin og pyrisept, nyco og plaster.Og en gammel salve som heter "lokoid" som jeg ikke _aner_ hva jeg har kjøpt for.

Gjennomsnittelig?

:-)

Kan jeg låne litt av ormekuren?

:)

Nei, men ta gjerne en prat med keinstein. Han er DOLS UKRONEDE HUMORKONGE!

(Etter min smak)

Da får du en latter som kurerer det meste, vil jeg tro.

Jeg ble frisk av han, i hvert fall!

Jeg tar nå melankoli-kurs. Vi har anal-ysert mine traumer og kommet fram til at det tristeste jeg vet å høre er beskjeden : "Det er ikke mer øl igjen!"

Annonse

Du får passe på at det aldri er tomt,da, kjære.

Det stammer fra en spøk for mange år siden, da jeg lot som drikkevarene var stjålet, og at vi bare hadde Zero, alkoholfritt øl. Det vakte så mye depresjon og oppstyr at jeg måtte avbryte spøken før noen fikk sammenbrudd.

I mitt medisinskap står det en tabletteske der det står følgende på etiketten: XXX YYY (navnet mitt) "En tablett ukentlig mot uønsket løpetid."

Det er vel det mest eksotiske i det skapet tror jeg. ;-)

......Det er P-pillene til katten i tilfelle noen skulle lure... ;-)

Frem til de siste par årene har jeg brukt allergimedisin i pollensesongen. Men jeg har i økende grad byttet ut medisinen med urtemedisin etc., og bruker nesten ikke noe i det hele tatt. I år klarte jeg meg med reseptfri medisin når det var som verst.

En gang i blant tar jeg også en en paracet.

"......................................."

Gjest EnLitenKattepus

Det stammer fra en spøk for mange år siden, da jeg lot som drikkevarene var stjålet, og at vi bare hadde Zero, alkoholfritt øl. Det vakte så mye depresjon og oppstyr at jeg måtte avbryte spøken før noen fikk sammenbrudd.

Ha,ha.

*ruller meg i krampelatter*

Gjest EnLitenKattepus

I mitt medisinskap står det en tabletteske der det står følgende på etiketten: XXX YYY (navnet mitt) "En tablett ukentlig mot uønsket løpetid."

Det er vel det mest eksotiske i det skapet tror jeg. ;-)

......Det er P-pillene til katten i tilfelle noen skulle lure... ;-)

Åh, ja. syntes det var rart at du hadde såpass problemer med å kontrollere deg, at du måtte ta slike medisiner for å unngå å overfalle mannfolka

*LOL*

Annonse

Åh, ja. syntes det var rart at du hadde såpass problemer med å kontrollere deg, at du måtte ta slike medisiner for å unngå å overfalle mannfolka

*LOL*

Ja altså, selv om de egentlig er ment for katten, så virker de på meg også, jaffall hvis jeg tar dobbel dose. Da klarer jeg såvidt å styre meg så ikke løpetiden blir for plagsom.

Hehe.... ("dream on" sier mannen min bak her... Fortår ikke hva han mener med det... ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...