Gå til innhold

Hva bruker dere av medisiner?

Anbefalte innlegg

finne opp, som i _oppfinner_, eller?

Jeg viste denne oppfinnelsen til nabokona for om mulig å få en ekspertuttalelse om funksjon og brukervennlighet. Det likte hun nok ikke, og jeg har dotter i øra enda. Politiet hadde heller ingen sans for min turne nede på senteret. Det kom noen som gjerne ville gi meg planker med spiker i.

http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/gfx/fucksall1.gif

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• dolores83

6

• McLoud

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest EnLitenKattepus

Ja altså, selv om de egentlig er ment for katten, så virker de på meg også, jaffall hvis jeg tar dobbel dose. Da klarer jeg såvidt å styre meg så ikke løpetiden blir for plagsom.

Hehe.... ("dream on" sier mannen min bak her... Fortår ikke hva han mener med det... ;-))

Han savner å bli overfalt, så du burde kanskje kutte ned bruken..

Gjest EnLitenKattepus

Jeg viste denne oppfinnelsen til nabokona for om mulig å få en ekspertuttalelse om funksjon og brukervennlighet. Det likte hun nok ikke, og jeg har dotter i øra enda. Politiet hadde heller ingen sans for min turne nede på senteret. Det kom noen som gjerne ville gi meg planker med spiker i.

http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/gfx/fucksall1.gif

huff, ja du har anlegg for å finne opp.synd glødelampa er oppfunnet

huff, ja du har anlegg for å finne opp.synd glødelampa er oppfunnet

Min elektriske bil er unik. Bare litt styr å få lånt stikkontakter til skjøteledningen, så den har litt kort rekkevidde.

Jeg skal bygge den om til vanndrift og da bruker den 25 tusen liter på mila.

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

Ja jeg er temmelig kjedelig, ikke mye å skryte av nå til dags da alt helst skal prøves ut. Får nok begynne å teste ut litt jeg også, så det blir litt fart i meg. (gliz)

Bra at du er frisk og ikke bruker mye meds.

Men dette er en humortråd.

Så du innleggene til keinstein?

*krampelatter*

:)

Bra at du er frisk og ikke bruker mye meds.

Men dette er en humortråd.

Så du innleggene til keinstein?

*krampelatter*

Hvem har sagt jeg er fysisk frisk? ;)

Skjønte det var en humortråd da, skal somle meg til å lese Keinsteins hypermorsomme innlegg. :)

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

Bra tråd! Til hjelp når jeg skal lete opp sæddonor blant dolerne;) Derfor du har lagt den under seksualitetsforum, sant?

*speide etter et udiagnostisert mannebein med tomt medisinskap og noen edle dråper til overs* ;D

Ja, det var selvfølgelig for _deg_ jeg lagde tråden.

Ha en deilig natt!

ylvali1365381015

sinksalve mot knullesår altså?

never heard of...

men dol bringer så mangt av kunnskaper! ;-)

bruker en paracet noen få ganger i halvåret. mot menstruasjonssmerter eller bakrus.

utover det har jeg avsluttet min flørt med piller, sopp og ellers stimulerende midler utover _helgevinen_.

trener. og danser heller! en sjelden gang.

og utfordrer ellers livets emosjonelle sider med hell! ;-)

Gjest EnLitenKattepus

Vel, nu har jeg lest svarene hans, og må bare konstatere at det ikke er min type sans for humor.

Hva skjer oppi hodet på den fyren, hehe.. ;)

Det er en tilvenningssak, kjære. Heng med han en stund, og en ny verden vil åpne seg for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...