Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 En karsk i ny og ned Du er en frisk kar, skjønner jeg, og det er godt.. Min oppdragsgiver vil bli henrykt over å få vite dette. Ha en fortsatt god mandag! 0 Siter
McLoud Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Du er en frisk kar, skjønner jeg, og det er godt.. Min oppdragsgiver vil bli henrykt over å få vite dette. Ha en fortsatt god mandag! Jøss Har du noen som gir deg i oppdrag å kjøre FU på DOL? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jøss Har du noen som gir deg i oppdrag å kjøre FU på DOL? Ja, du må ikke bli overrasket om du blir kontaktet med forespørsel om noe *litt slibrig*. Nå kan jeg ikke nevne navn her, men hvis du leser lengre ned i tråden, så forstår du hva jeg tenker på. Ha det godt! 0 Siter
McLoud Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Ja, du må ikke bli overrasket om du blir kontaktet med forespørsel om noe *litt slibrig*. Nå kan jeg ikke nevne navn her, men hvis du leser lengre ned i tråden, så forstår du hva jeg tenker på. Ha det godt! Tror rett og slett ikke at jeg gidder lese hele tråden for om mulig å forstå hva du enn måtte sikte til. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Tror rett og slett ikke at jeg gidder lese hele tråden for om mulig å forstå hva du enn måtte sikte til. Du om det. Ha det godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.