Gjest overspistoverspiser Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Var ute på byen i går, og drakk visst noen drinker for mye. Da jeg våknet i morges var jeg sinnsykt sulten og spiste masse junk til frokost, deretter har jeg bare fortsatt å spise masse dritt i hele dag, har ikke klart å stoppe... Helt rar følelse!!! Nå føler jeg meg skikkelig dårlig, og bare gleder meg til denne dagen er over... Er det noe jeg kan gjøre for å lette på magesmertene og den ekle følelsen jeg har nå? Noe som setter fordøyelsen i gang med en gang slik at jeg slipper å gå til sengs med oppblåst mage?? Dette skal jeg aaaldri gjøre igjen!!! 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Drink en masse vann. Hvis du har noe nyco eller fruktsalt hjemme så kan det hjelpe å drikke det. Eventuelt også noe farris. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Du kan jo drikke noen korker med sånn dufolac, eller hva det heter, det gjør jeg når jeg føler meg oppblåst om kvelden. Da går det så greit dagen etter ;-) 0 Siter
org Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Drikk et stort glass vann og gå deg en lang tur i raskt tempo. 0 Siter
Gjest God bedring Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Drikk mye væske! Og spis fiber. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Drikk masse vann, spis salat og ta en joggetur, evt. en gåtur i skog og mark. Litt sent nå, men kanskje imorgen? ;-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 idiform, den balanserer magen i allefall... 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Nyco eller fenikkelte/kapsler. spiser du annanas hjelper det masse mot oppblåst mage. hjelper allefall meg på sånne dager hvor man spiser sånn mat.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.