Gå til innhold

Er det vanlig å ha helt barbert mus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

56

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

21

• laguna1365380434

4

Barbert mus er absolutt å foretrekke, da man slipper å få hår i munnen.

Alle mine mus barberes før inntak!

Hva med alt det håret man risikerer å få i munnen når man i innledningen av en "sekvens" kysser hennes hals/nakke, og slikker øreflippen osv, på ei jente med langt hår? Skal man kreve at hun er barbert oppå hodet?

Annonse

Hva med alt det håret man risikerer å få i munnen når man i innledningen av en "sekvens" kysser hennes hals/nakke, og slikker øreflippen osv, på ei jente med langt hår? Skal man kreve at hun er barbert oppå hodet?

Å, jeg tenkte på en annen type mus; og da selvsagt, barbert _over det hele_.

Annonse

laguna1365380434

Hvorvidt det er vanligst aner jeg ikke, men blandt de jentene jeg faktisk har sett nakne i sommer, og det tror jeg er tilsammen sju, meg selv inkludert,var hvertfall fire rakbaberte..De andre hadde pyntet/frisert de også.

Jeg bruker enten en vanlig mach3 høvel eller en sånn venus-dings. Og jeg raker alt.

Dette HAR da vært oppe tidligere? ;-P

Hvorvidt det er vanligst aner jeg ikke, men blandt de jentene jeg faktisk har sett nakne i sommer, og det tror jeg er tilsammen sju, meg selv inkludert,var hvertfall fire rakbaberte..De andre hadde pyntet/frisert de også.

Jeg bruker enten en vanlig mach3 høvel eller en sånn venus-dings. Og jeg raker alt.

Dette HAR da vært oppe tidligere? ;-P

Du mener at fire av dem var glattbarberte, og at de andre enten var halvbarberte eller trimmet?

"......................................."

Det er svært få jenter/kvinner som er helt ribbet, helt glattbarbert nedentil.

Motetrenden er nok i ferd med å dempe seg.

*Ler* Du er ikke i slekt med Bagdad Bob, eller Komiske Ali, vel?

"Nei! Det er ikke sånn! Det er løgn!" *Kniper igjen øynene*

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...