Gå til innhold

Er det vanlig å ha helt barbert mus?

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015

Ja for all del..Det er mye som er fint, og andre kan jo også fint få lov til å synes det jeg ikke synes er fint er fint til og med! ;-)

ja for all del!

vakre mennesker på ulik måte,

jeg er bare glad ikke alle etterlever den innbilte standard.

mangfold er et uttrykk for fri og

ekte individualisme.

:-)

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

56

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

21

• laguna1365380434

4

ylvali1365381015

Stikk i strid? Jeg tror ingen her har snakket så høyt som meg om de fine ved variasjon på bl.a dette området. Selv nøler jeg ikke et sekund med å ta svalestup inn mellom lårene, enten det er 70-talls bush eller helt ribbet.

"........................................"

be my guest!

:-) det høres så bra ut at jeg nesten blir misunnelig du!

perfeksjoner dine svalestup! :-)

ylvali1365381015

Du er sta på dette.

Jeg tror jeg har vært i nærkontakt med flere kvinnekjønn enn deg, og selv om ikke alle har vært helbarberte (flertallet har hatt den stripa/trekanten foran), har samtlige - bortsett fra en, vært glatte mellom beina.

Men det er et område det er tvilsomt at du ser i dusjen. Med mindre de du dusjer med dusjer som en stripper danser.

jeg har kanskje andre erfaringer enn offentilig dusj, tenkt på det? :-)

god utsikt har jeg tidvis hatt.

selv om det var unntaket heller enn regelen, når sant skal sies.

Han påstår at få jenter/kvinner er barberte, punktum. Det er selvfølgelig feil, all den tid de aller fleste er barberte. Men at det er fåtallet som barberer bort _alt_ håret er nok helt riktig. Men det er sjelden det det er snakk om, selv om opptil flere her har vist seg å ikke forstå forskjellen på barbert og ubarbert. "Barbert" = barbert., helt eller delvis. "Ikke barbert" = ikke barbert i det hele tatt.

Jeg skjønner ikke hvordan det kan være noe problem å se forskjellen?. Jeg barberer mesteparten av ansiktet, bortsett fra midt på haken. Skal jeg gå rundt og se at jeg ikke er barbert? Selvføgelig ikke. Jeg er ikke glattbarbert i trynet - men barbert er jeg.

"........................................."

Hvis du ikke skjønte at jeg med helt ribbet mener helt glattbarbert, når jeg til og med SKRIVER akkurat det, så har du nok ganske tungt for det. Oink, og sikkert alle andre enn deg, har tydeligvis forstått meg.

Ok, jeg kjenner ikke til hans postehistorie men han sa klart og tydelig at få jenter er helt glattbarberte som også er min erfaring.

Du har forstått meg helt riktig. Utrolig at denne prozak kunne lese noe annet ut av det jeg skrev.

Det har nok noe med faen og bibelen å gjøre...;)

Annonse

Jeg er. Ja, siden sist tråd om dette har jeg nå tatt alt. Spurte darlingen om han ville jeg skulle gjøre det. Svarte "Ja, du kan jo prøve..." Så jeg prøvde. Spurte så igjen om han likte det og ville jeg skulle fortsette med det. Det ville han :)

Ca 2 år siden sist jeg var glatt. Nojer litt over stubbene. Men blir vel vant til det, igjen.

Bruker sånn turkis gilette venus høvel med mach3 blader.

ylvali1365381015

Men som flere av barbererne her inne skriver, og det gjelder også meg, føler vi oss ikke komfortable med horrible ufinheter mellom beina selv om vi ikke står i fare for å skulle ha sex, og derfor barberer vi oss jevnlig.

Her kan jeg dog ikke snakke for samtlige jeg har hatt sex med, men jeg kan snakke for samtlige jeg har hatt sex med over tid.

jeg finner meg heller ikke til rette med "horrible ufinheter" mellom bena!

det være seg frekke menn som deg eller barberingsutslett!

;-(

men en liten dusk derimot, er bare pent.

men nå holder vi på for n´te gang, hva er vitsen?

synes ikke du trenger kalle kjønnsbehåring for horribelt og ufint når du vet det er mange som både liker det og selv har det. dårlig gjort!

ylvali1365381015

*Ler* Du er ikke i slekt med Bagdad Bob, eller Komiske Ali, vel?

"Nei! Det er ikke sånn! Det er løgn!" *Kniper igjen øynene*

"......................................."

snakker helt hårløs, her!

ikke med en dekorativ og hjerteformet dott i regnbueefarger... ;-)

ylvali1365381015

Hva jeg mener? Fyren synes tydeligvis selv at hårete mus er best. Og så forsøker han gjentatte ganger her inne å få folk til å tro at det er vanligere enn en eller annen grad av barbert mus, og at moten med å barbere musa (fortsatt er det slik at "barbering" ikke nødvendigvis betyr at man fjerner ALT håret, forøvrig...) er "på full fart ut". Vi vet selvsagt at det ikke er slik. Jeg hører f.eks fra foreldre at døtrene deres, til deres skrekk, blir stadig yngre når de begynner å barbere seg. (Noe som i seg selv kan vitne om et usundt press/ideal/etc. - uten at det er det som diskuteres her.)

Det er akkurat som Bagdad Bob - den Irakiske Forsvarsministeren - som sto foran TV-kameraet og sa at "Det er ingen amerikanske soldater i Irak. De finner ikke veien gjennom ørkenen. De er tilbakestående idioter. De tør ikke å angripe oss." Mens vi så amerikanske tanks i bakgrunnen, og soldater som viftet med amerkanske flagg.

"....................................."

han er _ikke_ alene, prozak.

det er jo det som er poenget i alle disse trådene om hår...

ylvali1365381015

Hvis du ikke skjønte at jeg med helt ribbet mener helt glattbarbert, når jeg til og med SKRIVER akkurat det, så har du nok ganske tungt for det. Oink, og sikkert alle andre enn deg, har tydeligvis forstått meg.

med mindre man vil ha en laaang krangletråd...

det er nok mange som virkelig liker dette såppas godt at de blingser litt med vilje. ;-)

Annonse

med mindre man vil ha en laaang krangletråd...

det er nok mange som virkelig liker dette såppas godt at de blingser litt med vilje. ;-)

Tullprat. Jeg har til og med beskrevet til deg direkte hva mine "preferanser" er, og hvor lite spesifikk jeg er. At du nå sitter og jatter at jeg sikkert liker én ting så mye at jeg "blingser med vilje" er litt for lavt, selv for deg. Du vet bedre.

"............................................"

Heh-heh...din utrolig lite begavede fjott. Da har du jo skjønt enda mindre enn jeg trodde. Det å være helt glattbarbert har aldri vært noen utbredt mote i vår tid.

"..........................................."

jeg finner meg heller ikke til rette med "horrible ufinheter" mellom bena!

det være seg frekke menn som deg eller barberingsutslett!

;-(

men en liten dusk derimot, er bare pent.

men nå holder vi på for n´te gang, hva er vitsen?

synes ikke du trenger kalle kjønnsbehåring for horribelt og ufint når du vet det er mange som både liker det og selv har det. dårlig gjort!

Nei, det er ikke dårlig gjort. Det er min personlige mening.

Og folk har det helt frivillig. Sliter de med sine uhumskheter er det bare å shave det bort.

Eller er det ufint av en jente å skrive at hun ikke liker hårete mannfolkrygger, kun fordi mange har hår på ryggen og kan føle seg truffet?

Hår kan shaves bort. Det er enkelt. Noe annet hadde det vært om jeg omtalte folk med minitisser i slike ordlag.

ylvali1365381015

Nei, det er ikke dårlig gjort. Det er min personlige mening.

Og folk har det helt frivillig. Sliter de med sine uhumskheter er det bare å shave det bort.

Eller er det ufint av en jente å skrive at hun ikke liker hårete mannfolkrygger, kun fordi mange har hår på ryggen og kan føle seg truffet?

Hår kan shaves bort. Det er enkelt. Noe annet hadde det vært om jeg omtalte folk med minitisser i slike ordlag.

sliter ikke med å ha hår nedentil. men sliter med at andre kaller det såppas nedsettende ting.

den logikken med at :liker du ikke at vi plager deg fordi du er vemmelig på håret, så klipp deg da!holder bare ikke. den er umoralsk. du får bare snakke til mennesker på en respektfull måte selv om du har andre preferanser.

ville du likt at jeg kalte deg og dine hårløse kumpaner ekle og frastøtende? eller endog perverse, pedofile?

jeg nøyer meg med å si at det er finest med litt hår.

av respekt for deg. du får uansett tak i meningen min. eller må du ha det i store, fete typer?

Heh-heh...din utrolig lite begavede fjott. Da har du jo skjønt enda mindre enn jeg trodde. Det å være helt glattbarbert har aldri vært noen utbredt mote i vår tid.

"..........................................."

Det at total fjerning av kjønnshåret er mote, er det nok svært, svært mange flere enn meg som mener selv om du er av en annen mening.

Jeg velger å avstå fra å bruke skjellsord i diskusjoner. Det tror jeg du kanskje også kunne profitere på.

sliter ikke med å ha hår nedentil. men sliter med at andre kaller det såppas nedsettende ting.

den logikken med at :liker du ikke at vi plager deg fordi du er vemmelig på håret, så klipp deg da!holder bare ikke. den er umoralsk. du får bare snakke til mennesker på en respektfull måte selv om du har andre preferanser.

ville du likt at jeg kalte deg og dine hårløse kumpaner ekle og frastøtende? eller endog perverse, pedofile?

jeg nøyer meg med å si at det er finest med litt hår.

av respekt for deg. du får uansett tak i meningen min. eller må du ha det i store, fete typer?

Jeg har blitt kalt halvpedofil her inne i en årrekke på grunn av mine hårpreferanser, og nei; det plager meg ikke.

Og som tidligere spurt: Reagerer du på at mange jenter her inne forteller nøyaktig hva de mener om menn med hår på ryggen?

Noe tilnærmet 100 % av de aktive kvinnene her inne stønner høylydt hver gang de hører om noe sånt.

Og det virkelig noe bedre enn mine betrakninger av kjønnshårfaenskap?

Min mening er at bush mellom beina er horrible greier. Noe ordentlig faenskap. At dannede mennesker kan gå rundt sånn er for meg ikke til å fatte og begripe.

Men det er meg og det er min mening.

Den er ikke akkurat hemmelig her inne, og jeg har ingen planer om å holde mine meninger for meg selv i framtiden heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...