Gå til innhold

Er det vanlig å ha helt barbert mus?

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus

"Tror dere ganske enkelt elsker å diskutere, og det er fint!"

Poenget er jo at det ikke blir noen diskusjon. Over 10-12 innlegg har jeg gjentatte ganger kommentert en konkret ting fra denne tråden. Det eneste hun har gjort til svar, hver eneste gang, er å ralle i vei om alt annet, og syte over at jeg er på jakt etter henne. Ikke på ett eneste tidspunkt har hun et svar - ikke engang når jeg siterer direkte for henne det hun selv har skrevet.

Det blir ikke mye diskusjon av slikt :-)

"......................................."

*lol*

Ok.

Jeg har ærlig talt ikke lest en brøkdel av det dere skriver, men du har så rett!

Men dere ser ut til å "trives" sammen, på et vis..

Hun ytret ønske om at du skulle *kaste deg over* noen andre snart..

Kanskje jeg *får på pelsen* fra deg igjen? :)

God natt!

:)

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

56

• Prozak

30

• ShitDiddelyDo

21

• laguna1365380434

4

Gjest EnLitenKattepus

ylvali: Har du svart på én eneste ting her? Spør deg selv, og svar ærlig. Hvem mobiliserer hva? Gjentatte ganger konfronterer jeg deg med én konkret ting du har sagt i denne tråden. Og hver eneste gang svarer du med å syte over at jeg jakter på deg. Hvis du hadde hatt et svar, hadde det ikke vært på sin plass å komme med det?

"......................................"

Hjelpes, hvis dere hadde vært gift...

Hadde dere noen gang blitt ferdig med å prate, og kommet dere til senga?

;)

*lol*

Ok.

Jeg har ærlig talt ikke lest en brøkdel av det dere skriver, men du har så rett!

Men dere ser ut til å "trives" sammen, på et vis..

Hun ytret ønske om at du skulle *kaste deg over* noen andre snart..

Kanskje jeg *får på pelsen* fra deg igjen? :)

God natt!

"Hun ytret ønske om at du skulle *kaste deg over* noen andre snart.."

Morsomt med folk som er så selvopptatte at de inbiller seg at andre folk på et internettforum interesserer seg det spøtt om dem som personer :-)

"........................................"

Gjest EnLitenKattepus

Morsomt med folk som er så selvopptatte at de inbiller seg at andre folk på et internettforum interesserer seg det spøtt om dem som personer :-)

*LOL*

Du sier noe der..

Sov godt!

ylvali1365381015

*kaste seg over*

Ja, du får sagt det..

Ha en fin natt!

vet ikke om du noensinne har opplevd å bli gått etter i sømmene av denne prozak, det antar jeg du ikke har.

og som jeg kan se er det ikke mange andre enn meg "forunt" å oppleve denne iver etter realitetsorientering mot prozak-verdenen. da jeg ennå var ganske fersk bet jeg meg tidlig merke i ham, men han trigges vel av responsen jeg gir. ja, jeg føler meg til tider som et bytte for hans appetitt på kverulering. jeg er ikke gjemt bak en stol når det kommer til det selv heller, men av alle jeg har diskutert med er det ham det ikke er mulig å forenes med, gå videre og også kommunisere lett om hverdagslige ting.

det er min opplevelse.

og ditt svar er etter mitt skjønn en respons som etterlater spørsmål. hva mener du med det, egentlig?

jeg svarte deg personlig, med forsøk på å være _litt_ diplomatisk.

om du har etablert et uproblematisk forhold til prozak er det fint for deg. du har kanskje ikke buset ut med så mange personlige meninger, og heller valgt en flørtende linje da. ok det, men ikke vær for dømmende mot dem(det har vært flere syndebukker i hans historie her) som kommer utfor en diskusjon som for alltid forfølger en.

jeg er åpen for eventuell kritikk, men setter pris på om du kan fremme den da, fremfor å

antyde himling med øynene og siden si god natt.

eller misforsto jeg deg fullstendig nå?

mvh,

ylvali1365381015

Hjelpes, hvis dere hadde vært gift...

Hadde dere noen gang blitt ferdig med å prate, og kommet dere til senga?

;)

eeh... et betimelig spørsmål!!

:-D

rart med det, hvem vet, kanskje vi hadde tent sinnsykt på alt adrenalinet som til stadighet flommet over i blodet? ;-)

ikke gunstig med en barneflokk da... stakkars unger, med knoll og tott dom rollemodeller! :-D

Annonse

ylvali1365381015

Hehe, jo. Hvordan skal jeg klare å glemme den go`gutten der? :)

altså, hvor snever er fantasien her? enten gynekolog eller kikker? :-O

jeg har hatt sex med jenter.

og ja, det er en stund siden.

men ikke mer enn et par år.

ikke bruk det mot meg da! ;-/

ylvali1365381015

huff. skulle virkelig ønske jeg ikke kom over dette innlegget.

:-/

ylvali1365381015

*LOL*

Du sier noe der..

Sov godt!

hva er det med eg, kattepus?

driver du og klipper fra mine personlige svar til deg og serverer prozak? dom en slags gulrot mot videre hets og krangel???

:-O

det hadde jeg virkelig ikke trodd...

nei, hold deg til smisk og flørt.

det er grei skuring. men det er intriger nok om ikke du skulle blande deg inn som en bensinforsyner så snart du se et bål brenne!

*skuffet*

Gjest EnLitenKattepus

vet ikke om du noensinne har opplevd å bli gått etter i sømmene av denne prozak, det antar jeg du ikke har.

og som jeg kan se er det ikke mange andre enn meg "forunt" å oppleve denne iver etter realitetsorientering mot prozak-verdenen. da jeg ennå var ganske fersk bet jeg meg tidlig merke i ham, men han trigges vel av responsen jeg gir. ja, jeg føler meg til tider som et bytte for hans appetitt på kverulering. jeg er ikke gjemt bak en stol når det kommer til det selv heller, men av alle jeg har diskutert med er det ham det ikke er mulig å forenes med, gå videre og også kommunisere lett om hverdagslige ting.

det er min opplevelse.

og ditt svar er etter mitt skjønn en respons som etterlater spørsmål. hva mener du med det, egentlig?

om du har etablert et uproblematisk forhold til prozak er det fint for deg. du har kanskje ikke buset ut med så mange personlige meninger, og heller valgt en flørtende linje da. ok det, men ikke vær for dømmende mot dem(det har vært flere syndebukker i hans historie her) som kommer utfor en diskusjon som for alltid forfølger en.

jeg er åpen for eventuell kritikk, men setter pris på om du kan fremme den da, fremfor å

mvh,

Er egentlig for trett til dette nå.

Men jeg kan si deg såpass: at det er sant at jeg også har *fått på pelsen*(som nevnt tidligere) og ikke ufortjent...

Gjest EnLitenKattepus

eeh... et betimelig spørsmål!!

:-D

rart med det, hvem vet, kanskje vi hadde tent sinnsykt på alt adrenalinet som til stadighet flommet over i blodet? ;-)

ikke gunstig med en barneflokk da... stakkars unger, med knoll og tott dom rollemodeller! :-D

Kåt av å krangle?

Gjest EnLitenKattepus

hva er det med eg, kattepus?

driver du og klipper fra mine personlige svar til deg og serverer prozak? dom en slags gulrot mot videre hets og krangel???

:-O

det hadde jeg virkelig ikke trodd...

nei, hold deg til smisk og flørt.

det er grei skuring. men det er intriger nok om ikke du skulle blande deg inn som en bensinforsyner så snart du se et bål brenne!

*skuffet*

Han har øyne å lese med, uansett..

De fleste her leser *annen manns post* til tider...

Det er vel ikke ulovlig å kommentere...?

ylvali1365381015

ylvali: Har du svart på én eneste ting her? Spør deg selv, og svar ærlig. Hvem mobiliserer hva? Gjentatte ganger konfronterer jeg deg med én konkret ting du har sagt i denne tråden. Og hver eneste gang svarer du med å syte over at jeg jakter på deg. Hvis du hadde hatt et svar, hadde det ikke vært på sin plass å komme med det?

"......................................"

prozak! jeg tror jeg trenger en pause! jeg er egentlig ute etter en god tone med alle her, jeg liker god diskusjon, men det er så trøttende og lite fruktbart i lengden når all kommunikasjon dreier seg om å ta knekken på andres innlegg! :-/

jeg ble _så_ skuffet da jeg tilfeldigvis kom over et innlegg til deg fra kattepusen.

det var klippet fra et svar til henne, fra meg. hun stilte spørsmål om vår (for alle synlige) krangling, og jeg sbarte langt og egentlig ganske diplomatisk. så får jeg se at hun klipper _en_ setning og sender til deg, momentant...

er det intrigemakervibber her?

vi klare da fint å lage nok intriger på egen hånd, endog for mange, spør du meg?

jeg kjenner meg sliten av dette. greit å være uening i sak. men orker ikke stadig konfrontasjon, kan vi ikke bare konkludere med at vi er uenige? og svare hverandre høflig og vennlig? en stund?

at kattepusen gidder å invilvere seg i dette forstår jeg kun utifra de jentene jeg kjente på ungdomsskolen- alltid ute etter å kartlegge hvem som definerer fokus, for så å smiske dem oppetter ryggen. skal ikke påstå at hun gjør det bevisst, men etter å ha lest de svar hun gir meg og det hun refererer til deg, blir jeg skeptisk.

prozak: skjønner du hva jeg mener?

????

Annonse

ylvali1365381015

Han har øyne å lese med, uansett..

De fleste her leser *annen manns post* til tider...

Det er vel ikke ulovlig å kommentere...?

nei. men kommentarer som er myntet på flere kan med fordel legges under riktig innlegg...

jeg føler meg usigelig trett og lei av alt styret nå.

jeg vil ha det fint her inne, diskutere og komme til enighet, eller krangle og finne ut at det er best å gå videre. ikke henge fast i gammal gørr, som jeg inntil nå har følt ang prozak.

jeg synes ikke du skal klippe _en_ setning fra mitt personlige svar til deg og umiddelbart sende prozak. det er intrigemakeri. vi klarer fint å lage intriger selv. mer enn mange nok.trenger ikke drahjelp fra deg.

med all respekt: det har jeg aldri opplevd før her inne.

ha selv en god natt!

prozak! jeg tror jeg trenger en pause! jeg er egentlig ute etter en god tone med alle her, jeg liker god diskusjon, men det er så trøttende og lite fruktbart i lengden når all kommunikasjon dreier seg om å ta knekken på andres innlegg! :-/

jeg ble _så_ skuffet da jeg tilfeldigvis kom over et innlegg til deg fra kattepusen.

det var klippet fra et svar til henne, fra meg. hun stilte spørsmål om vår (for alle synlige) krangling, og jeg sbarte langt og egentlig ganske diplomatisk. så får jeg se at hun klipper _en_ setning og sender til deg, momentant...

er det intrigemakervibber her?

vi klare da fint å lage nok intriger på egen hånd, endog for mange, spør du meg?

jeg kjenner meg sliten av dette. greit å være uening i sak. men orker ikke stadig konfrontasjon, kan vi ikke bare konkludere med at vi er uenige? og svare hverandre høflig og vennlig? en stund?

at kattepusen gidder å invilvere seg i dette forstår jeg kun utifra de jentene jeg kjente på ungdomsskolen- alltid ute etter å kartlegge hvem som definerer fokus, for så å smiske dem oppetter ryggen. skal ikke påstå at hun gjør det bevisst, men etter å ha lest de svar hun gir meg og det hun refererer til deg, blir jeg skeptisk.

prozak: skjønner du hva jeg mener?

????

For 14 gang, altså, har jeg spurt deg om sak. Og du syter og nekter å svare. Hvorfor? Forventer du at jeg skal ta deg seriøst i ditt ønske om hva det nå enn er du syter om, når du for n-te gang blånekter å svare på sak? *Rister på hodet*

det er min opplevelse.

mvh,

"vet ikke om du noensinne har opplevd å bli gått etter i sømmene av denne prozak"

Ingen går deg i sømmene - det er bare inne i ditt hode at det skjer. Den eneste av du og meg som har "jaktet" på noen er det, da du forsøkte deg med en ganske underholdende og komisk trakassering over litt tid. Jeg spør deg om og om igjen om samme sak, og du nekter om og om igjen å svare. Kan du ikke bare si at du ikke vil stå for det du ser, og nekter å svare, i stedet for denne evinnelige sytingen?

ylvali1365381015

For 14 gang, altså, har jeg spurt deg om sak. Og du syter og nekter å svare. Hvorfor? Forventer du at jeg skal ta deg seriøst i ditt ønske om hva det nå enn er du syter om, når du for n-te gang blånekter å svare på sak? *Rister på hodet*

nå fatter jeg iallefall ingenting her.

har jeg fått svar på riktig innlegg? tror neppe det...

før vi går videre, vil jeg forsikres om at ikke andre bidrar med hissende, utenforliggende innlegg. skal noe refereres, må det bli et anliggende for oss som aktivt deltar. og det kan være flere, men da må de bidra med synspunkter, ikke bare lure i kulissene og hviske aktørene i øret! det er feigt det...

altså, hvor snever er fantasien her? enten gynekolog eller kikker? :-O

jeg har hatt sex med jenter.

og ja, det er en stund siden.

men ikke mer enn et par år.

ikke bruk det mot meg da! ;-/

Og dine jentesexopplevelser var hårfulle?

Kondolerer. Da vet du hvor ille det er å ligge der i bushen.

ylvali1365381015

nå fatter jeg iallefall ingenting her.

har jeg fått svar på riktig innlegg? tror neppe det...

før vi går videre, vil jeg forsikres om at ikke andre bidrar med hissende, utenforliggende innlegg. skal noe refereres, må det bli et anliggende for oss som aktivt deltar. og det kan være flere, men da må de bidra med synspunkter, ikke bare lure i kulissene og hviske aktørene i øret! det er feigt det...

når jeg ser tråden under ett fortoner det seg merkelig at de svarene jeg sendte til prozak havner under mine egne innlegg?

hva skjer? :-)

ylvali1365381015

Og dine jentesexopplevelser var hårfulle?

Kondolerer. Da vet du hvor ille det er å ligge der i bushen.

ehm, de var faktisk ikke så veldig behårede... litt på fronten, lite bakover.

hadde ikke strevd om det var mer behåring jeg, andre ting som er i fokus for min tenning.

jeg var derimot mer behåret. mye i front, lite bakover. ikke akkurat forbedredt til sex da, skjønner du! ;-) men det ble ikke tatt ad notam- vi koste oss veldig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...