Gjest intranett Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Trenger hjelp til hvordan jeg får lagt inn citrix på pc og om jeg må gjøre noe mer for å lage bruker tilgang på intranett? Jeg har brukernavn og passord. Jeg prøver sidene til citrix men vet ikke hva jeg skal bruke der? Jeg er for dårlig i engelsk så jeg skjønner ikke det som står der. Håper noen kan forklare/hjelpe litt. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Laste ned og installere klient for det operativsystemet du har og lage tilkoblinger til de IP-adressene du har fått oppgitt. 0 Siter
Gjest intranett Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Laste ned og installere klient for det operativsystemet du har og lage tilkoblinger til de IP-adressene du har fått oppgitt. Å hjelpe meg! dette hørtes vanskelig ut. Skjønner ikke sånt jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Å hjelpe meg! dette hørtes vanskelig ut. Skjønner ikke sånt jeg. Brukerveiledningene er på engelsk også. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Om dere bruker Citrix er det gjerne en it-ansvarlig som installerer det for deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.