Cillimor Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 betyr at man ikke skal drikke alkohol i brylupet, men er det greit å ta seg litt vin før man kommer. Hva syns dere? 0 Siter
org Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Vi hadde alkoholfritt bryllup. Og - nei - det hadde ikke vært greit om gjestene drakk før de kom. Selv ikke et lite glass. Hadde ikke sagt noe, men hadde ikke syntes noe om det. 0 Siter
Gjest Wine Fine Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hvorfor skal du ta litt vin før bryllupet? Jeg ville heller ventet til jeg kom hjem..... 0 Siter
Osiris Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det er sikkert en årsak til at de ønsker et alkoholfritt bryllup. Da syns jeg det er best å respektere det, både før man kommer og under bryllupsfesten 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde nok ikke gjort det. Ønsker de ett alkoholfritt bryllup, hadde jeg stilt edru. Men jeg hadde kanskje tatt meg ett glass når jeg kom hjem, med beina på bordet. 0 Siter
Gjest soss Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Vi hadde alkoholfritt bryllup. Og - nei - det hadde ikke vært greit om gjestene drakk før de kom. Selv ikke et lite glass. Hadde ikke sagt noe, men hadde ikke syntes noe om det. Bare lurer, hvorfor hadde dere alkoholfritt bryllupp? 0 Siter
org Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Bare lurer, hvorfor hadde dere alkoholfritt bryllupp? Vi hadde et rolig bryllup, med bare oss, barna våre, som var små, søsken av mannen min og hans foreldre, og min mor. Etter vielsen hos byfogden, var vi på et vertshus og spiste koldtbord, før vi dro hjem til oss, for kaffe og kaker. Om kvelden så vi litt på tv og spiste kanskje litt godteri, ungene la seg til vanlig tid. Og i denne settingen passet det seg ikke med alkohol, synes vi. 0 Siter
Gjest soss Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Vi hadde et rolig bryllup, med bare oss, barna våre, som var små, søsken av mannen min og hans foreldre, og min mor. Etter vielsen hos byfogden, var vi på et vertshus og spiste koldtbord, før vi dro hjem til oss, for kaffe og kaker. Om kvelden så vi litt på tv og spiste kanskje litt godteri, ungene la seg til vanlig tid. Og i denne settingen passet det seg ikke med alkohol, synes vi. Hørtes ut som en koselig og avslappende måte å gifte seg på. Er enig i at det ikke passer med alkohol av særlige mengder med barn som gjester. 0 Siter
org Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hørtes ut som en koselig og avslappende måte å gifte seg på. Er enig i at det ikke passer med alkohol av særlige mengder med barn som gjester. Ja, det var koselig og avslappende. Ikke noe rotteres i det heletatt. Skulle jeg valgt en gang til, hadde bryllupet blitt holdt på nøyaktig samme måte. 0 Siter
nick Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Sånne bryllup fyller man godt på med dram før man går i, spiser, og stikker deretter på byen. Eller man blir hjemme. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Sånne bryllup fyller man godt på med dram før man går i, spiser, og stikker deretter på byen. Eller man blir hjemme. Så tragisk at du ikke kan ha det gøy uten å være full. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Selvsagt kan du ta deg et glass vin før du kommer, men du skal IKKE være påvirket. 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg hadde nok ikke gjort det. Ønsker de ett alkoholfritt bryllup, hadde jeg stilt edru. Men jeg hadde kanskje tatt meg ett glass når jeg kom hjem, med beina på bordet. Enig! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg hadde nok ikke gjort det. Ønsker de ett alkoholfritt bryllup, hadde jeg stilt edru. Men jeg hadde kanskje tatt meg ett glass når jeg kom hjem, med beina på bordet. Samme her. ;o) 0 Siter
nick Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Så tragisk at du ikke kan ha det gøy uten å være full. Det er ikke sant! I går lo jeg, helt edru! 0 Siter
Speak Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hvorfor i all verden må du ta deg vin før du kommer? Du klarer vel en dag uten vin??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hvis du har så store problemer med å overkomme et så enkelt ønske fra brudeparet er det kanskje like greit at du melder avbud? 0 Siter
Speak Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Bare lurer, hvorfor hadde dere alkoholfritt bryllupp? Mange velger dette alternativet dersom det er alkoholproblemer i familien. Da er det bedre å være uten enn at noen ikke klarer å håndtere dette. Jeg har alkoholproblemer i nære familie og vet hvor vanskelig det kan være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.