Gå til innhold

Alkoholfritt brylup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

betyr at man ikke skal drikke alkohol i brylupet, men er det greit å ta seg litt vin før man kommer.

Hva syns dere?

Skrevet

Vi hadde alkoholfritt bryllup.

Og - nei - det hadde ikke vært greit om gjestene drakk før de kom. Selv ikke et lite glass. Hadde ikke sagt noe, men hadde ikke syntes noe om det.

Gjest Wine Fine
Skrevet

Hvorfor skal du ta litt vin før bryllupet? Jeg ville heller ventet til jeg kom hjem.....

Skrevet

Det er sikkert en årsak til at de ønsker et alkoholfritt bryllup. Da syns jeg det er best å respektere det, både før man kommer og under bryllupsfesten

Skrevet

Jeg hadde nok ikke gjort det.

Ønsker de ett alkoholfritt bryllup, hadde jeg stilt edru.

Men jeg hadde kanskje tatt meg ett glass når jeg kom hjem, med beina på bordet.

Skrevet

Vi hadde alkoholfritt bryllup.

Og - nei - det hadde ikke vært greit om gjestene drakk før de kom. Selv ikke et lite glass. Hadde ikke sagt noe, men hadde ikke syntes noe om det.

Bare lurer, hvorfor hadde dere alkoholfritt bryllupp?

Skrevet

Vi hadde et rolig bryllup, med bare oss, barna våre, som var små, søsken av mannen min og hans foreldre, og min mor.

Etter vielsen hos byfogden, var vi på et vertshus og spiste koldtbord, før vi dro hjem til oss, for kaffe og kaker.

Om kvelden så vi litt på tv og spiste kanskje litt godteri, ungene la seg til vanlig tid.

Og i denne settingen passet det seg ikke med alkohol, synes vi.

Skrevet

Vi hadde et rolig bryllup, med bare oss, barna våre, som var små, søsken av mannen min og hans foreldre, og min mor.

Etter vielsen hos byfogden, var vi på et vertshus og spiste koldtbord, før vi dro hjem til oss, for kaffe og kaker.

Om kvelden så vi litt på tv og spiste kanskje litt godteri, ungene la seg til vanlig tid.

Og i denne settingen passet det seg ikke med alkohol, synes vi.

Hørtes ut som en koselig og avslappende måte å gifte seg på.

Er enig i at det ikke passer med alkohol av særlige mengder med barn som gjester.

Skrevet

Hørtes ut som en koselig og avslappende måte å gifte seg på.

Er enig i at det ikke passer med alkohol av særlige mengder med barn som gjester.

Ja, det var koselig og avslappende. Ikke noe rotteres i det heletatt.

Skulle jeg valgt en gang til, hadde bryllupet blitt holdt på nøyaktig samme måte.

Skrevet

Sånne bryllup fyller man godt på med dram før man går i, spiser, og stikker deretter på byen.

Eller man blir hjemme.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Sånne bryllup fyller man godt på med dram før man går i, spiser, og stikker deretter på byen.

Eller man blir hjemme.

Så tragisk at du ikke kan ha det gøy uten å være full.

Skrevet

Selvsagt kan du ta deg et glass vin før du kommer, men du skal IKKE være påvirket.

Skrevet

Enig! :-)

Skrevet

Samme her. ;o)

Skrevet

Så tragisk at du ikke kan ha det gøy uten å være full.

Det er ikke sant! I går lo jeg, helt edru!

Skrevet

Hvorfor i all verden må du ta deg vin før du kommer? Du klarer vel en dag uten vin???

Skrevet

Hvis du har så store problemer med å overkomme et så enkelt ønske fra brudeparet er det kanskje like greit at du melder avbud?

Skrevet

Mange velger dette alternativet dersom det er alkoholproblemer i familien. Da er det bedre å være uten enn at noen ikke klarer å håndtere dette.

Jeg har alkoholproblemer i nære familie og vet hvor vanskelig det kan være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...