Gå til innhold

Bytur eller hjemmefest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere,hjemmefest eller på byen,hvis dere måtte velge???

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lucretia

3

• hare1365380455

3

• vin

2

• tuss&troll

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg foretrekker ingen slags fest, bare hjemmekos for min del. Syk og svak, men ikke dårlig bak.

Skrevet

Desidert HJEMMEFEST :)

Fester vi hjemme er vi alle samlet, drar vi til byen blir de fleste spredd og vi ser ikke mer til hverandre.

Skrevet

For det meste hjemmefest, men det er moro å ta en tur på byen også. Alt ettersom hvem man er sammen med og hvor man skal.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hjemmefest, helt klart. Men syns også det er morro med en tur på byen i ny og ne.

(Blir veldig veldig sjelden begge deler desverre)

Skrevet

Hyggelig sammentreff hjemme, med ikke altfor mange. Ikke "fest" akkurat. God mat, litt vin, rolig bakgrunnsmusikk slik at man kan prate.

Skrevet

Desidert HJEMMEFEST :)

Fester vi hjemme er vi alle samlet, drar vi til byen blir de fleste spredd og vi ser ikke mer til hverandre.

Enig i at hjemmefest er gøyest. Blir alltid litt nedtur å komme til byen når man har hatt et gøy vorspiel.

Skrevet

Hjemmefester synes jeg er kjempekoselige og veldig sosiale! Ute på byen er det lett for at man spres for alle vinder....

Skrevet

Hjemmefest! For om man drar til byen, så blir man spredt for alle kanter.

Skrevet

Kommer helt an på "hjemmefesten", og helt an på hvor på byen man går :-)

"........................................."

Skrevet

Enig i at hjemmefest er gøyest. Blir alltid litt nedtur å komme til byen når man har hatt et gøy vorspiel.

Ja, det er jeg enig i! Og så forsvinner noen og det er lang kø for å komme inn osv.

laguna1365380434
Skrevet

Kombo! Vorspiel + byen eller byen + nachspiel!

Ellers ja takk begge deler, og hvert til sitt bruk..;-)

Men MÅ velge? Hmmm Bytur tror jeg!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...