Gå til innhold

Bytur eller hjemmefest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker begge deler, men en skikkelig hjemmefest er og foretrekke.

Det har nok med at jeg ofte ikke er ferdig og feste når det stenger, men alle vil jo bare hjem og sove :-/

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lucretia

3

• hare1365380455

3

• vin

2

• tuss&troll

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har nok med at jeg ofte ikke er ferdig og feste når det stenger, men alle vil jo bare hjem og sove :-/

He-he,kjenner meg litt igjen der.

Når jeg har det gøyest,sånn ved stengetid så er alle bare kjipe og vil hjem. Synes også at når man er på byen eller hjemmefest (og mann har litt promille i blodet)så går tiden så sinnsykt fort at jeg har ikke fått helt nok når alle andre vil hjem. :o)

Skrevet

He-he,kjenner meg litt igjen der.

Når jeg har det gøyest,sånn ved stengetid så er alle bare kjipe og vil hjem. Synes også at når man er på byen eller hjemmefest (og mann har litt promille i blodet)så går tiden så sinnsykt fort at jeg har ikke fått helt nok når alle andre vil hjem. :o)

Kvelden går alt for fort.

Derfor liker jeg hjemmefester, da følger man ikke med på klokka.

Skrevet

Enig. Jeg er som regel lett å invitere med på nachspiel :)

Skrevet

Her blir det hjemmefest.

Minuset her er at etter vi laget bar i kjelleren med biljard,darts,etc. kommer alle hit ;o)

Går en på byen sammen med venner blir det så fort splittet...

Hilsen

Skrevet

Alt til sin tid. Og uansett er det selskapet som er viktigst.

Skrevet

Spørs jo helt på gruppen man er sammen med! Er vi fire venninner i festhumør vil vi selvfølgelig heller på byen enn å ha "fest" hjemme (selv om det er hyggelig også).

Trommer man sammen hele vennegjengen, kanskje ispedd et par nye ansikter, er det derimot mye morsommere med hjemmefest enn å gå på byen.

Skrevet

Enig. Jeg er som regel lett å invitere med på nachspiel :)

Da får jeg gå på byen med deg neste gang :o)

Skrevet

Da får jeg gå på byen med deg neste gang :o)

Ja, heng deg på :)

Skrevet

Her blir det hjemmefest.

Minuset her er at etter vi laget bar i kjelleren med biljard,darts,etc. kommer alle hit ;o)

Går en på byen sammen med venner blir det så fort splittet...

Hilsen

Bar, biljard og darts, det hadde naboen vår i kjelleren da jeg var liten husker jeg. Sånn skal jeg og ha når jeg blir stor!! Å det hadde vært så kult!

Skrevet

Hjemme fest!

Også i yngre år foretrakk jeg helt klart fest av typen "lukkede lag", skjønt gjerne med masse ukjente fjes! :-)

Det var f eks ikke uvanlig med "gangfest" på studentbyen, der alle på gangen inviterte noen venner hver.

Eller at man gikk sammen en liten gjeng, leide et stort lokale og organiserte fest - typisk nyttårsaften med forhåndspåmelding og -betaling av kuvert.

Deilig å slippe evige diskusjoner om hvor man skal gå, at man blir spredd for alle vinder etc.

Skrevet

Bar, biljard og darts, det hadde naboen vår i kjelleren da jeg var liten husker jeg. Sånn skal jeg og ha når jeg blir stor!! Å det hadde vært så kult!

Ja ; kjekt for både store og små ;o)

Hilsen

Skrevet

Hjemmefest. Uten tvil. Men så er jeg en ihuga "gå på byen"-hater også.

Skrevet

Hjemmefest.

Da kan jeg velge musikk, personer å omgås, mat og drikke selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...