hare1365380455 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har lyst på Scissor Sisters "Ta-Dah". 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har lyst til å kjøpe igjen alle de kule CDene som tilhørte exen, som jeg dermed ikke har i hus lenger! :-I Ellers må jeg kjøpe opp igjen både Lucinda Williams og Suicide for de har jeg mista..Men noe nytt..?Hmm..kommer ikke på noe! (holdt på å si heldigvis, da jeg har nok plateinnkjøp på lista om det er;-)) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det tør jeg ikke si høyt ;o) 0 Siter
birdie Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Den har jeg! Jeg ønsker meg Stevie Wonder - Songs In The Key Of Life. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det tør jeg ikke si høyt ;o) Hva med å skrive det da? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Bruce Springsteen "The Seeger session(s)", men jeg får liksom aldri somla meg til. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Bruce Springsteen "The Seeger session(s)", men jeg får liksom aldri somla meg til. Få ut fingeren! Jeg er riktig nok ingen enorm Bruce-fan, men hans siste rocker seriøst. Min Bruce-favoritt. Lek og moro hele skiva gjennom. Du hører at artistene har det gøy. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det tør jeg ikke si høyt ;o) Med tanke på at Bruce Springsteen og Stevie Wonder har blitt nevnt her, så har du garantert ingenting å være flau for. Sputnik vil ikke overgå det som er nevnt hittil, bare legge seg ved siden av :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har lyst til å kjøpe igjen alle de kule CDene som tilhørte exen, som jeg dermed ikke har i hus lenger! :-I Ellers må jeg kjøpe opp igjen både Lucinda Williams og Suicide for de har jeg mista..Men noe nytt..?Hmm..kommer ikke på noe! (holdt på å si heldigvis, da jeg har nok plateinnkjøp på lista om det er;-)) Hmm...jeg har en del gode CD-er som et par ekser har stukket av med. Forskjellen var at hver eneste én tilhørte meg :-) "......................................." 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Høres akkurat ut som Bee Gee's... Prøv heller The Raptures nye, litt mindre camp. 0 Siter
Gjest neve Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Klassikere som jeg hadde på kassett, som jeg ikke har fått somla meg til å kjøpe på cd. REM -out of time for eksempel, og U2 -achtung baby. Og nå øsnker jeg meg den der samleplata til Mods, så koselig! Gir meg flashbacks;) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Høres akkurat ut som Bee Gee's... Prøv heller The Raptures nye, litt mindre camp. (Forresten, søstrene er litt morsomme også, da. Kjøp begge.) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hmm...jeg har en del gode CD-er som et par ekser har stukket av med. Forskjellen var at hver eneste én tilhørte meg :-) "......................................." Det er verre..;-) 0 Siter
Gjest lal Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 hvis jeg har lyst på noe laster jeg det ned i en fei. kjøpe cd'er utgår med de prisene. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det er verre..;-) Jepp. Min ex-historie i et nøtteskall. Eiendelene og formuen har minket merkbart hver gang :-) "........................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jepp. Min ex-historie i et nøtteskall. Eiendelene og formuen har minket merkbart hver gang :-) "........................................." Huff! :-I Min har flyttet på svært renhårigvis, til og med gitt meg noen saker jeg liker godt og greier..Så han er grei her!:-) Men jeg har vært den som har vært sist ute på utflytting fra kollektiv _to_ ganger..Og fått bunker omtrent på størrelse med de jeg tok med inn, bare at de plutselig inneholdt bare skit! :-I 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Huff! :-I Min har flyttet på svært renhårigvis, til og med gitt meg noen saker jeg liker godt og greier..Så han er grei her!:-) Men jeg har vært den som har vært sist ute på utflytting fra kollektiv _to_ ganger..Og fått bunker omtrent på størrelse med de jeg tok med inn, bare at de plutselig inneholdt bare skit! :-I Den siste kostet meg vel 12.000,- i regninger, tror jeg. Pluss motorsykkeldeler for 5-6.000,- som "på mystisk vis" forsvant fra garasjen før jeg rakk å hente dem, i tillegg til et par tusen hun skyldte meg som jeg selvfølgelig aldri fikk tilbake. I tillegg forsøkte hun å hindre meg å hente motorsykkelen fra garasjen ved å parkere bilen foran og nekte å flytte den, mens jeg sto der med lastebil. Men, men - risikosport o.s.v. :-) ".........................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Den siste kostet meg vel 12.000,- i regninger, tror jeg. Pluss motorsykkeldeler for 5-6.000,- som "på mystisk vis" forsvant fra garasjen før jeg rakk å hente dem, i tillegg til et par tusen hun skyldte meg som jeg selvfølgelig aldri fikk tilbake. I tillegg forsøkte hun å hindre meg å hente motorsykkelen fra garasjen ved å parkere bilen foran og nekte å flytte den, mens jeg sto der med lastebil. Men, men - risikosport o.s.v. :-) ".........................................." Oj :-o Det var jo ikke lite! For ei megge da! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Oj :-o Det var jo ikke lite! For ei megge da! :-) "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.