Gå til innhold

Hvilken cd har du lyst på?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe igjen alle de kule CDene som tilhørte exen, som jeg dermed ikke har i hus lenger! :-I

Ellers må jeg kjøpe opp igjen både Lucinda Williams og Suicide for de har jeg mista..Men noe nytt..?Hmm..kommer ikke på noe! (holdt på å si heldigvis, da jeg har nok plateinnkjøp på lista om det er;-))

Skrevet

Den har jeg! :)

Jeg ønsker meg Stevie Wonder - Songs In The Key Of Life.

Skrevet

Det tør jeg ikke si høyt ;o)

Hva med å skrive det da? ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bruce Springsteen "The Seeger session(s)", men jeg får liksom aldri somla meg til.

Skrevet

Bruce Springsteen "The Seeger session(s)", men jeg får liksom aldri somla meg til.

Få ut fingeren!

Jeg er riktig nok ingen enorm Bruce-fan, men hans siste rocker seriøst. Min Bruce-favoritt. Lek og moro hele skiva gjennom. Du hører at artistene har det gøy.

Skrevet

Det tør jeg ikke si høyt ;o)

Med tanke på at Bruce Springsteen og Stevie Wonder har blitt nevnt her, så har du garantert ingenting å være flau for. Sputnik vil ikke overgå det som er nevnt hittil, bare legge seg ved siden av :-)

"........................................."

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe igjen alle de kule CDene som tilhørte exen, som jeg dermed ikke har i hus lenger! :-I

Ellers må jeg kjøpe opp igjen både Lucinda Williams og Suicide for de har jeg mista..Men noe nytt..?Hmm..kommer ikke på noe! (holdt på å si heldigvis, da jeg har nok plateinnkjøp på lista om det er;-))

Hmm...jeg har en del gode CD-er som et par ekser har stukket av med. Forskjellen var at hver eneste én tilhørte meg :-)

"......................................."

Skrevet

Høres akkurat ut som Bee Gee's...

Prøv heller The Raptures nye, litt mindre camp.

Skrevet

Klassikere som jeg hadde på kassett, som jeg ikke har fått somla meg til å kjøpe på cd. REM -out of time for eksempel, og U2 -achtung baby.

Og nå øsnker jeg meg den der samleplata til Mods, så koselig! Gir meg flashbacks;)

Skrevet

Høres akkurat ut som Bee Gee's...

Prøv heller The Raptures nye, litt mindre camp.

(Forresten, søstrene er litt morsomme også, da. Kjøp begge.)

laguna1365380434
Skrevet

Hmm...jeg har en del gode CD-er som et par ekser har stukket av med. Forskjellen var at hver eneste én tilhørte meg :-)

"......................................."

Det er verre..;-)

Skrevet

hvis jeg har lyst på noe laster jeg det ned i en fei. kjøpe cd'er utgår med de prisene.

Skrevet

Det er verre..;-)

Jepp. Min ex-historie i et nøtteskall. Eiendelene og formuen har minket merkbart hver gang :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jepp. Min ex-historie i et nøtteskall. Eiendelene og formuen har minket merkbart hver gang :-)

Huff! :-I Min har flyttet på svært renhårigvis, til og med gitt meg noen saker jeg liker godt og greier..Så han er grei her!:-)

Men jeg har vært den som har vært sist ute på utflytting fra kollektiv _to_ ganger..Og fått bunker omtrent på størrelse med de jeg tok med inn, bare at de plutselig inneholdt bare skit! :-I

Skrevet

Huff! :-I Min har flyttet på svært renhårigvis, til og med gitt meg noen saker jeg liker godt og greier..Så han er grei her!:-)

Men jeg har vært den som har vært sist ute på utflytting fra kollektiv _to_ ganger..Og fått bunker omtrent på størrelse med de jeg tok med inn, bare at de plutselig inneholdt bare skit! :-I

Den siste kostet meg vel 12.000,- i regninger, tror jeg. Pluss motorsykkeldeler for 5-6.000,- som "på mystisk vis" forsvant fra garasjen før jeg rakk å hente dem, i tillegg til et par tusen hun skyldte meg som jeg selvfølgelig aldri fikk tilbake. I tillegg forsøkte hun å hindre meg å hente motorsykkelen fra garasjen ved å parkere bilen foran og nekte å flytte den, mens jeg sto der med lastebil. Men, men - risikosport o.s.v. :-)

".........................................."

laguna1365380434
Skrevet

Den siste kostet meg vel 12.000,- i regninger, tror jeg. Pluss motorsykkeldeler for 5-6.000,- som "på mystisk vis" forsvant fra garasjen før jeg rakk å hente dem, i tillegg til et par tusen hun skyldte meg som jeg selvfølgelig aldri fikk tilbake. I tillegg forsøkte hun å hindre meg å hente motorsykkelen fra garasjen ved å parkere bilen foran og nekte å flytte den, mens jeg sto der med lastebil. Men, men - risikosport o.s.v. :-)

".........................................."

Oj :-o Det var jo ikke lite! For ei megge da!

Skrevet

Oj :-o Det var jo ikke lite! For ei megge da!

:-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...