Gå til innhold

En koselig bok-kveld :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kveldene hos oss er som regel preget av TV og internett. I kveld har vi gjort noe helt annet:

Ligget på sofaen med hver vår bok (Landstrykere og Veien til Jerusalem) og lest, hørt på musikk og spist ostepop :-)

Utrolig koselig - kan anbefales!!!!! Nå må vi vel legge oss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne godt gjort det, men mannen min pleier ikke å lese... :)

Nå har jeg forresten sett Sopranos.

Skrevet

vi er begge glad i å lese, vi elsker ostepop, og vi kan ikke leve uten musikk. Men å kombinere de tre frister meg ikke, fordi:

1. jeg sliter med å konsentrere meg om lesing med musikk i bakgrunnen. Enten så er det så fin musikk at jeg blir distrahert fordi jeg vil høre på og nyte musikken. Er det ikke musikk jeg liker så blir jeg irritert.

2. bla i bok med ostepopfingre?

Men altså, det hørtes koselig ut for all del! Tror at hvis vi skulle gjort sånn måtte det være stille i rommet, og vi kunne hatt et glass vann og noen esker med Läkerol ved siden av oss :)

Skrevet

Jeg kunne godt gjort det, men mannen min pleier ikke å lese... :)

Nå har jeg forresten sett Sopranos.

ÆSJ! Jeg skrev nettopp et svar til deg, men det forsvant :-( Prøver igejn:

Mannen min leser egentlig ALDRI bøker. Det må være minst 7-8 år siden sist han leste en roman! Han ble imidlertid så fenget av filmen Landstrykere i går at han kastet seg over boka da jeg fisket den frem fra bokhylla!

Så det går en :-)

Skrevet

vi er begge glad i å lese, vi elsker ostepop, og vi kan ikke leve uten musikk. Men å kombinere de tre frister meg ikke, fordi:

1. jeg sliter med å konsentrere meg om lesing med musikk i bakgrunnen. Enten så er det så fin musikk at jeg blir distrahert fordi jeg vil høre på og nyte musikken. Er det ikke musikk jeg liker så blir jeg irritert.

Men altså, det hørtes koselig ut for all del! Tror at hvis vi skulle gjort sånn måtte det være stille i rommet, og vi kunne hatt et glass vann og noen esker med Läkerol ved siden av oss :)

Vi hørte på Cornelis Wreesvijk, og JA, jeg må innrømme at jeg ble litt distrahert av musikken.... Men likevel, var det så koselig at jeg nøyt det!

Når det gjelder ostepop og bøker, så gikk det helt fint - ble bare litt ekstra slikking på fingrene..... Pluss at jeg prøvde å ikke bla for mye med de fingrene jeg spiste med :-)

Skrevet

Det er kjempekoselig.

Mannen her i huset tok øyeoprasjon for en stund siden og før han kunne lese igjen da leste jeg to bøker for ham.

Det er enda kulere å lese den samme boken begge to syns jeg, så kan vi diskutere boken underveis. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

mAN SPISER OSTEPOP MED SKJE.

Skrevet

Feil, man spiser rett og slett ikke ostepop. *Kvalm*

Skrevet

Feil, man spiser rett og slett ikke ostepop. *Kvalm*

Det er jo så godt! :)

Skrevet

Det er jo så godt! :)

Nei, det er det ekleste snackset jeg vet om! Lukter forjævlig gjør det også.

Skrevet

ÆSJ! Jeg skrev nettopp et svar til deg, men det forsvant :-( Prøver igejn:

Mannen min leser egentlig ALDRI bøker. Det må være minst 7-8 år siden sist han leste en roman! Han ble imidlertid så fenget av filmen Landstrykere i går at han kastet seg over boka da jeg fisket den frem fra bokhylla!

Så det går en :-)

Men mannen min har nok aldri lest en roman!

laguna1365380434
Skrevet

Det pleide eksen og jeg å gjøre fra tid til annen også..Det er hyggelig! :-)

Jeg liker godt å ha noen i rommet samtidig som begge bedriver introverte, ikke sosialer begivenheter, men som kan snakkes til sånn nå og da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg ligger på sofaen og leser nesten hver kveld, når alle andre har lagt seg. Beste tiden på døgnet.

Skrevet

*knis* Det høres så merkelig ut!

Skrevet

Med gaffel Flisa, med gaffel. :)

Jeg gjør det ikke sjøl altså - har bare hørt det av Raglan som strikker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...