Gjest pittpottnøtt Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Har du et bra bok-tips? Jeg liker bøker som er litt dybde og ettertanke på...sånn som "Alkymisten", "Profeten" og "Måken Jonatan" og slike... 0 Siter
willow Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 prøv the famished road, av ben okri. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 "Den niende innsikt" av James Redfield. 0 Siter
Lucretia Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke lest noen av de du nevner, og ikke kjennskap til dem (har hørt om alkymisten men vet ikke noe særlig om den). Men jeg prøver likevel å anbefale Neverwhere av Neil Gaiman. Dette står bakpå boka mi: Under the streets of London there's a place most people could never even dream of. A city of monsters and saints, murderers and angels, knights in armour and pale girls in black velvet. This is the city of the people who have fallen between the cracks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.