Gjest shotz Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hva er det fineste jentenavnet og guttenavnet du vet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det er flere pikenavn som er øverst på lista mi: Margrethe, Ylva, Ingeborg og Johanne f.eks. Blant guttene er det nok litt tynnere, men: Johannes, Hampus og Linus kanskje? 0 Siter
Gjest samt de jeg har valgt til egne barn, da Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 jeg er glad i navn som Elisabeth, Ingrid, Astrid, Karen ... Håkon, Fredrik, Petter.. 0 Siter
Gjest Hampus og Tjallern? Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det er flere pikenavn som er øverst på lista mi: Margrethe, Ylva, Ingeborg og Johanne f.eks. Blant guttene er det nok litt tynnere, men: Johannes, Hampus og Linus kanskje? Hampus? Det har jeg aldri hørt før. Gir ikke det VELDIG sterke assosiasjoner til hamp? Det høres ut som et kallenavn på noen som røyker litt for mye hasj.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hampus? Det har jeg aldri hørt før. Gir ikke det VELDIG sterke assosiasjoner til hamp? Det høres ut som et kallenavn på noen som røyker litt for mye hasj.... Hampus er den mannlige ("guttelige") hovedpersonen i boka "Den hvite stenen", en gammel klassiker av en svensk barne-tv-serie fra da jeg var liten. ) 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det er flere pikenavn som er øverst på lista mi: Margrethe, Ylva, Ingeborg og Johanne f.eks. Blant guttene er det nok litt tynnere, men: Johannes, Hampus og Linus kanskje? Jeg er egentlig for høflig til å si noe, men jeg bryter grenser her. Linus og Hampus, unnskyld meg , men å kalle barna sine noe sånt er å rope på oppmerksomhet på bekostningen av barna. 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 jeg er frelst i disse jente navnene: vanessa, celena, samantha, cassandra guttenavn: dominick, antonio, ja det var vel alle.. disse har jeg brukt på mine barn..(har kun jenter) men får jeg gutter en dag ska de hete dette! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg er egentlig for høflig til å si noe, men jeg bryter grenser her. Linus og Hampus, unnskyld meg , men å kalle barna sine noe sånt er å rope på oppmerksomhet på bekostningen av barna. Det er helt vanlige svenske navn. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg er egentlig for høflig til å si noe, men jeg bryter grenser her. Linus og Hampus, unnskyld meg , men å kalle barna sine noe sånt er å rope på oppmerksomhet på bekostningen av barna. Jøss, hvorfor det? Linus i Svingen var kjempepoppis barnetv for et par år sida. Jeg synes det er et koselig navn, jeg! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det er flere pikenavn som er øverst på lista mi: Margrethe, Ylva, Ingeborg og Johanne f.eks. Blant guttene er det nok litt tynnere, men: Johannes, Hampus og Linus kanskje? Et vennepar av meg har en sønn som heter Pontus. Synes der er litt artig. :-) Men pappan til ungen er svensk da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Vanskelig å velge bare ett. Jentenavn: Hannah, Julie, Sarah, Maria, Vilde, Andrea. Guttenavn: Christopher, Andreas, Sebastian, Håkon, Martin, Mathias. Jeg liker litt streite navn, mange vil kanskje si de er kjedelige og for poppis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jøss, hvorfor det? Linus i Svingen var kjempepoppis barnetv for et par år sida. Jeg synes det er et koselig navn, jeg! Og Linus i svingen kommer vel også som barne-tv-julekalender på NRK i år vel? Snuppa skulle forøvrig hett Liuns om hun ble gutt, i alle fall om jeg fikk bestemme! ) 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 jeg er frelst i disse jente navnene: vanessa, celena, samantha, cassandra guttenavn: dominick, antonio, ja det var vel alle.. disse har jeg brukt på mine barn..(har kun jenter) men får jeg gutter en dag ska de hete dette! Var ikke så veldig norske de navnene, men internasjonale navn er vel hendige på sett og vis også. Noen urnorske navn som er fine da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Og Linus i svingen kommer vel også som barne-tv-julekalender på NRK i år vel? Snuppa skulle forøvrig hett Liuns om hun ble gutt, i alle fall om jeg fikk bestemme! ) Ja, det gjør visst det. Det var en veldig fin serie! Og det fenga faktisk begge unga mine, både han på 6 og hun på halvannet. 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hampus? Det har jeg aldri hørt før. Gir ikke det VELDIG sterke assosiasjoner til hamp? Det høres ut som et kallenavn på noen som røyker litt for mye hasj.... En jeg kjenner hadde en katt som het Hampus før. Trodde ikke det var noe menneskenavn. 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 jeg er frelst i disse jente navnene: vanessa, celena, samantha, cassandra guttenavn: dominick, antonio, ja det var vel alle.. disse har jeg brukt på mine barn..(har kun jenter) men får jeg gutter en dag ska de hete dette! "vanessa, celena, samantha, cassandra". Grøss.... 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Og Linus i svingen kommer vel også som barne-tv-julekalender på NRK i år vel? Snuppa skulle forøvrig hett Liuns om hun ble gutt, i alle fall om jeg fikk bestemme! ) Ja, det er Linus i svingen i år og Barnas Superjul neste år. Kanskje jeg skal lage en tråd om det på småbarnsforum nå, for å unngå 137 spørsmål om det i november :-)) Jeg husker forresten også godt historien om Hampus og Fie. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 "vanessa, celena, samantha, cassandra". Grøss.... Samme her. *Vrir seg i smerte* 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 "vanessa, celena, samantha, cassandra". Grøss.... hvorfor var det ufine navn då??? 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Samme her. *Vrir seg i smerte* ka er gale med mine valg av navn då?? om eg liker de trenger ikke ikke dere å like de.. *vri seg i smerte osv...* er en stygg gest! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.