kaffepiken Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg liker f.eks disse: Maria, Emma, Iris, Aurora og disse: Henrik, Herman, Fredrik og Nikolai. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 ka er gale med mine valg av navn då?? om eg liker de trenger ikke ikke dere å like de.. *vri seg i smerte osv...* er en stygg gest! Sorry. Jeg skulle ikke skrevet det og jeg ber om unskyldning, det er bare det at navnene er så vanvittig langt fra de navnene jeg liker. Ber om unnskyldning nok en gang, det var ufint gjort. 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Sorry. Jeg skulle ikke skrevet det og jeg ber om unskyldning, det er bare det at navnene er så vanvittig langt fra de navnene jeg liker. Ber om unnskyldning nok en gang, det var ufint gjort. du er tilgitt=) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jentenavn: Astrid Guttenavn: Erling Niesen min sa at hvis vi noen gang fikk en jente, så måtte hun hete Idun. Samboeren min er ekstremt glad i ketchup. 0 Siter
Velouria Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Akkurat idag er det Heine for gutt og Oona for jente. 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 hvorfor var det ufine navn då??? De er så sukkersøte og klissete at jeg får hull i tennene bare av å lese det. 0 Siter
Haleh Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jente: Signe, Evelina, Amalie, Martina Gutt: Sondre, Magnus, Markus, Nicolai 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jente: Sofia/Sophia Gutt: Axel/Aksel 0 Siter
Sofline Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jentenavn: Sunniva Guttenavn: klarer ikke velge 0 Siter
Gjest neve Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hampus er den mannlige ("guttelige") hovedpersonen i boka "Den hvite stenen", en gammel klassiker av en svensk barne-tv-serie fra da jeg var liten. ) jaa ! den husker jeg:) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 keinstein *drømmende i blikket* *sukk* 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 De er så sukkersøte og klissete at jeg får hull i tennene bare av å lese det. sukkersøte eller ikke.. du har sikkert ett sukkersøt/grøss navn selv eller på dine barn om du har det... men det er greit...*smaken er som baken* 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 sukkersøte eller ikke.. du har sikkert ett sukkersøt/grøss navn selv eller på dine barn om du har det... men det er greit...*smaken er som baken* Har et ganske vanlig, enkelt navn. Ikke noe hentet ut fra en amerikansk suppefilmfilm på 80-tallet. 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Har et ganske vanlig, enkelt navn. Ikke noe hentet ut fra en amerikansk suppefilmfilm på 80-tallet. åhh herre min hatt då!! amerikansk suppefilm?? tatt i betraktining at eg e halv norsk så synnes eg du drar litt for hardt her altså... men det er jo din bissniss grøsser av ditt enkle navn allerde ser for meg helga, maja,hege navn osv *hoffa hoffa* 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 åhh herre min hatt då!! amerikansk suppefilm?? tatt i betraktining at eg e halv norsk så synnes eg du drar litt for hardt her altså... men det er jo din bissniss grøsser av ditt enkle navn allerde ser for meg helga, maja,hege navn osv *hoffa hoffa* Jeg (og jeg vet mange med meg her inne) synes den typen navn du never er vanvittig dillete, jålete og fjollete. Sånn er det bare. ) Men de navnene jeg liker kjempegodt er sikkert like grusomme i dine ører også. ) 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 åhh herre min hatt då!! amerikansk suppefilm?? tatt i betraktining at eg e halv norsk så synnes eg du drar litt for hardt her altså... men det er jo din bissniss grøsser av ditt enkle navn allerde ser for meg helga, maja,hege navn osv *hoffa hoffa* Ingen av dem. Men der sa du det jo. Smaken er som baken, og jeg må da få lov til å grøsse av de navna der på samme måte som du grøsser av vanlige navn. 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ingen av dem. Men der sa du det jo. Smaken er som baken, og jeg må da få lov til å grøsse av de navna der på samme måte som du grøsser av vanlige navn. klart du det kan:) 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg (og jeg vet mange med meg her inne) synes den typen navn du never er vanvittig dillete, jålete og fjollete. Sånn er det bare. ) Men de navnene jeg liker kjempegodt er sikkert like grusomme i dine ører også. ) det er godt mulig. navn blir kun dillete og jålete om en forbinder en viss en til navnet. så kanskje det er der det ligger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.