Gå til innhold

Fineste pike-/guttenavnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker f.eks disse:

Maria, Emma, Iris, Aurora

og disse:

Henrik, Herman, Fredrik og Nikolai.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• mariaflyfly

3

• laban

1

• NeaNoor

1

Skrevet

ka er gale med mine valg av navn då??

om eg liker de trenger ikke ikke dere å like de..

*vri seg i smerte osv...*

er en stygg gest!

Sorry. Jeg skulle ikke skrevet det og jeg ber om unskyldning, det er bare det at navnene er så vanvittig langt fra de navnene jeg liker. Ber om unnskyldning nok en gang, det var ufint gjort.

Gjest pluss minus
Skrevet

Sorry. Jeg skulle ikke skrevet det og jeg ber om unskyldning, det er bare det at navnene er så vanvittig langt fra de navnene jeg liker. Ber om unnskyldning nok en gang, det var ufint gjort.

du er tilgitt=)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jentenavn: Astrid

Guttenavn: Erling

Niesen min sa at hvis vi noen gang fikk en jente, så måtte hun hete Idun. Samboeren min er ekstremt glad i ketchup. ;)

Gjest MiaMariaa
Skrevet

hvorfor var det ufine navn då???

De er så sukkersøte og klissete at jeg får hull i tennene bare av å lese det.

Skrevet

Jente: Signe, Evelina, Amalie, Martina

Gutt: Sondre, Magnus, Markus, Nicolai

Skrevet

Hampus er den mannlige ("guttelige") hovedpersonen i boka "Den hvite stenen", en gammel klassiker av en svensk barne-tv-serie fra da jeg var liten. :o)

jaa ! den husker jeg:)

Gjest pluss minus
Skrevet

De er så sukkersøte og klissete at jeg får hull i tennene bare av å lese det.

sukkersøte eller ikke..

du har sikkert ett sukkersøt/grøss navn selv eller på dine barn om du har det...

men det er greit...*smaken er som baken*

Gjest MiaMariaa
Skrevet

sukkersøte eller ikke..

du har sikkert ett sukkersøt/grøss navn selv eller på dine barn om du har det...

men det er greit...*smaken er som baken*

Har et ganske vanlig, enkelt navn. Ikke noe hentet ut fra en amerikansk suppefilmfilm på 80-tallet.

Gjest pluss minus
Skrevet

Har et ganske vanlig, enkelt navn. Ikke noe hentet ut fra en amerikansk suppefilmfilm på 80-tallet.

åhh herre min hatt då!!

amerikansk suppefilm??

tatt i betraktining at eg e halv norsk så synnes eg du drar litt for hardt her altså...

men det er jo din bissniss

grøsser av ditt enkle navn allerde

ser for meg helga, maja,hege navn osv

*hoffa hoffa*

Skrevet

åhh herre min hatt då!!

amerikansk suppefilm??

tatt i betraktining at eg e halv norsk så synnes eg du drar litt for hardt her altså...

*hoffa hoffa*

Jeg (og jeg vet mange med meg her inne) synes den typen navn du never er vanvittig dillete, jålete og fjollete. Sånn er det bare. :o)

Men de navnene jeg liker kjempegodt er sikkert like grusomme i dine ører også. :o)

Gjest MiaMariaa
Skrevet

åhh herre min hatt då!!

amerikansk suppefilm??

*hoffa hoffa*

Ingen av dem. Men der sa du det jo. Smaken er som baken, og jeg må da få lov til å grøsse av de navna der på samme måte som du grøsser av vanlige navn.

Gjest pluss minus
Skrevet

Ingen av dem. Men der sa du det jo. Smaken er som baken, og jeg må da få lov til å grøsse av de navna der på samme måte som du grøsser av vanlige navn.

klart du det kan:)

Gjest pluss minus
Skrevet

Jeg (og jeg vet mange med meg her inne) synes den typen navn du never er vanvittig dillete, jålete og fjollete. Sånn er det bare. :o)

Men de navnene jeg liker kjempegodt er sikkert like grusomme i dine ører også. :o)

det er godt mulig.

navn blir kun dillete og jålete om en forbinder en viss en til navnet.

så kanskje det er der det ligger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...