Gjest kleshenger'n min Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hvor får man kjøpt gode kleshengere som ikke er for brede? Det virker som om de fleste kleshengere er beregnet på klær for velvoksne menn, men de er ubrukelige for kvinneklær. Renserier og vaskerier har vel bare slike tynne i stål, men de vil jeg ikke ha. Håper du har et tips og takk til deg på forhånd hvis du har :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 De har noen på ikea (både plast og tre). 0 Siter
NeaNoor Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Har kjøpt mine, i tre, på IKEA. Sett samme, bare litt dyrere, på Bohus. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 IKEA har fine trekleshengere som jeg synes er gode. 0 Siter
Gjest kleshenger'n min Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Takk for svar til dere. De to typene jeg fant på IKEA er imidlertid for brede (42 cm). Det må være andre som selger smalere kleshengere, og da i plast. Tre fliser seg og kan farge av på sensitivt vått tøy. Plast er altså tingen, beklager at jeg ikke skrev det i første omgang. Noen flere tips? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.