Gå til innhold

Skal få meg katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er blitt 6 kg nå, krafige katter men ikke fet, vi bruker ikke energifattig fôr nå, men mulig de kan komme til å trenge det en dag.

De har blitt merkbart "latere" så det er tydelig at det er slutt på leking og herjing.

Det hender noen ganger at de leker litt, løper opp på sofaryggen og er raskt under den eller de driver vrestling på gulvet, det blir litt lyd og styr ut av så store klumper gitt, men artig er det da:o)

Når jeg en gang får anledning til å ha katt så skal jeg ha det igjen ja! Banna bein! Herlige små kryp! :o)

Skrevet

Lån en kattebok på biblioteket. :-)

Dyrlegen vet når det bør vaksineres. I starten bør du bløte opp maten hvis du gir tørrfor. Foret du får hos dyrlegen og i dyrebutikken er klart bedre ernæringsmessig enn det du kjøper på Rimi. Katten bør neppe vaskes, men siden det er en skogkatt må den gres, gres og gres. Begynn med en gang så det venner seg til det.

Skrevet

Lån en kattebok på biblioteket. :-)

Dyrlegen vet når det bør vaksineres. I starten bør du bløte opp maten hvis du gir tørrfor. Foret du får hos dyrlegen og i dyrebutikken er klart bedre ernæringsmessig enn det du kjøper på Rimi. Katten bør neppe vaskes, men siden det er en skogkatt må den gres, gres og gres. Begynn med en gang så det venner seg til det.

Ikke nødvendig å bløte opp tørrforet :) Du får kattunge tørrfor på dyrebutikken.

Tørrforet er knøttlite ;)

Skrevet

Ikke nødvendig å bløte opp tørrforet :) Du får kattunge tørrfor på dyrebutikken.

Tørrforet er knøttlite ;)

Vi gjorde i hvertfall det til vår selv om hun fikk kattungetørrfor. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...