Gå til innhold

Åpen søknad på jobb..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere skrive en åpen søknad på jobb? Jeg har funnet en bedrift jeg gjerne vil jobbe i, men vet ikke helt hva jeg skal skrive i søknaden. De søker ikke noen akkurat nå, så...

Fortsetter under...

Skrevet

Til Personalkontoret.

Åpen søknad fra Per Olsen

Jeg er mottagelig for forslag og tilbud, vil gjerne møte til konferanse om det passer.

Resyme av mine kvalifikasjoner og utdannelse: bla bla bla

--------------------------------

Send kopi til f eks to ulike i bedriften, slik at den ikke blir neglisjert så lett. Noen gammeldagse mennesker forstår ikke hva en åpen søknad er, og hvis det er flere enn deg som sender.....

Send i tillegg med kort CV hvor du nevner først det som er viktig for en type jobb du ønsker.

Ring etter en uke

Skrevet

Åpen søknad

Hei, jeg er på utkikk etter mulighetene for en ny jobb, og fant Deres bedrift interessant.

Jeg mener jeg har de kvalifikasjoner som trengs for ....... da jeg har gått .... år på ...... (skole) og arbeidet i .... år på .....

hvor jeg mener å ha gjort en bra jobb. For mer informasjon kan dere se vedlagte CV eller kontakte mine referanser.

Jeg mener å være engasjert, pålitelig, samarbeidsvillig og pliktoppfyllende. Om der skulle være kvalifikasjoner jeg mangler for å kunne få denne jobben, er jeg villig til å kurses til dette.

Jeg håper dere finner denne søknaden interessant og tar kontakt på tlf .......

Vennlig hilsen

Anders And

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...