Gjest Lopifa Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg vet folk her begynner å bli litt lei av barberingsspørsmål, men våger meg med ett innlegg til! Har fått inntrykk av at det er vanlig å barbere seg litt og det gjør jeg også. Men er det vanlig å barbere rompehåra også? Det er jo egentlig de som er ekle? :-O Men de er jo så vanskelige å komme til! Hva synes dere andre? 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Heh-heh...en liten vri på barberingsspørsmålet, ihvertfall :-) Jeg vet faktisk ikke hvor vanlig det er. Men jeg synes dere skal gjøre det når dere først barberer dere. Det varierer jo hvor mye hår man har der bak - noen har omtrent ingenting, mens noen har kjønnshår som fortsetter bakover. I sistnevnte tilfelle ser det litt...dumt?...ut med ei glatt mus, og så begynner håret igjen i rumpesprekken. "......................................" 0 Siter
Gjest -Vekk med det... Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Ja,det håret bak er vrient og få vekk.Men Prozak har nok helt rett i at det ser litt rart ut med barbert foran og hår bak.Personlig har jeg en partner som mer enn gjerne hjelper til med hårfjerning,så nå er jeg som regel "fin"bak også 0 Siter
Gjest Alltid nybarbert Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Alltid nybarbert, både forran og bak. Ikke problemer å barbere bak. Sett deg på huk over en speil og gå igang med høvelen. Jeg er ikke helt bar forran da. Har spart en dusk i toppen :-). (tanntråd vet du) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Ja, de må bort. De er (om mulig) enda mer motbydelige enn seriøs bush. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Har ikke rompehår. Men hadde jeg hatt det ville de definitivt blitt fjernet! *urk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.