Gå til innhold

han får ikke orgasme ved penetrering

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se at det er uvanlig at mannen ikke får orasme ved penetrering. Jeg opplever det ofte - og mangeganger må min kone og jeg "hardere" tilverks når jeg skal komme. Fordele er selvsag at dersom man får erksjon - og ikke kommer "uten videre" så er det jo en fordel. Han kan holde på mye lenger enn andre menn...

Når du skal få han til å komme så avtalå gjøre ting han liker; Vær "dirty", sug han, runk han, la han runke seg selv mens du er "grisete". Snakk med han om det!

ja han kommer jo ved runking og suging.kun ved samleie han ikke gjør det,og det er jo det jeg vil oppleve da:)

Fortsetter under...

Gjest Ereksjonen

ja han kommer jo ved runking og suging.kun ved samleie han ikke gjør det,og det er jo det jeg vil oppleve da:)

Hva med å forsøke deg på litt sexprat mens dere holder på...? Gjør noe "dirty" - hvis dere har et slikt forhold der du kan det. Hvis mine kjærester virkelig har begynt å bli grove og dirty - ja da kan jeg komme fort... ;-)

Lykke til!

Gjest Ereksjonen

er det for at du er vant med å få orgasme ved runking?eller?

Det er enklere å få orgasme ved runking og alene. Da kan du se en film / bilder og virkelig la tankene fare. Sammen med noen vil det sansynligvis bli mer oppmerksomhet rundt det å prestere og holde ereksjonen oppe, gi dama en fin opplevelse + avslutte med en heidundrande orgasme...

Hva om du runker / suger han skikkelig i gang?

Gjest Ereksjonen

Kom på en ting som KANSKJE kan hjelpe dere.. Bruk f.eks. litt glidemiddel. Gni og masser han godt inn med dette før dere setter i gang. Det har hjulpet meg tidligere: Det gir en annen følelse på penis som kan hjelpe til med å få orgasme/utløsning.

Worth a try?

Hva med å forsøke deg på litt sexprat mens dere holder på...? Gjør noe "dirty" - hvis dere har et slikt forhold der du kan det. Hvis mine kjærester virkelig har begynt å bli grove og dirty - ja da kan jeg komme fort... ;-)

Lykke til!

ja bruker dirty talk ja det gjør jeg men han kommer ikke uansett ved penetrering:(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...