Gå til innhold

Parodi på Hallelujah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om denne ligger på nett.

Er hun Marit Voldsether (tror det er det hun heter) og noen andre som parodierer disse hallelujah-gutta.

Var bl.a på komiprisen.

Blir kjempeglad om noen har link :o)

Skrevet

Jeg har ingen link, men så den på Komiprisen. Veldig bra og musikalsk parodi!

Skrevet

Jeg har ingen link, men så den på Komiprisen. Veldig bra og musikalsk parodi!

Jeg så den og synes den var morsom, men sambo har ikke sett den, er derfor jeg leter etter link :o)

Skrevet

Hvis Komiprisen gikk på nrk, så kan du jo se på nrk nett-tv, det er gratis. Evt. TV2s nett-tv, men som man må betale litt for.

Alternativt kan du jo søke på google's videosøk, eller på youtube.com

Skrevet

Hvis Komiprisen gikk på nrk, så kan du jo se på nrk nett-tv, det er gratis. Evt. TV2s nett-tv, men som man må betale litt for.

Alternativt kan du jo søke på google's videosøk, eller på youtube.com

Jeg har søkt, men fant ikke noe. Men gå inn på NRK kan jeg jo, det hadde jeg ikke tenkt på :o)

Gjest Infiltrator
Skrevet

Jeg så den og synes den var morsom, men sambo har ikke sett den, er derfor jeg leter etter link :o)

Den beste parodien på Hallelujah er faktisk den med Kurt Nilsen og Gitarkameratene. Falskere kan det ikke gjøres.

Gjest kjappulf !
Skrevet

Den beste parodien på Hallelujah er faktisk den med Kurt Nilsen og Gitarkameratene. Falskere kan det ikke gjøres.

Hallå mårn

Skrevet

Deg om, det var denne med hun Marit jeg ville ha.

Skrevet

haha den der lo jeg godt av.. Herlig var den :) spesielt den med halle berry, halle juula. hehe

Skrevet

haha den der lo jeg godt av.. Herlig var den :) spesielt den med halle berry, halle juula. hehe

Den var skikkelig morsom :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...