Gjest Shira12 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Noen som vet om denne ligger på nett. Er hun Marit Voldsether (tror det er det hun heter) og noen andre som parodierer disse hallelujah-gutta. Var bl.a på komiprisen. Blir kjempeglad om noen har link ) 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ingen link, men så den på Komiprisen. Veldig bra og musikalsk parodi! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ingen link, men så den på Komiprisen. Veldig bra og musikalsk parodi! Jeg så den og synes den var morsom, men sambo har ikke sett den, er derfor jeg leter etter link ) 0 Siter
Gemini Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hvis Komiprisen gikk på nrk, så kan du jo se på nrk nett-tv, det er gratis. Evt. TV2s nett-tv, men som man må betale litt for. Alternativt kan du jo søke på google's videosøk, eller på youtube.com 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hvis Komiprisen gikk på nrk, så kan du jo se på nrk nett-tv, det er gratis. Evt. TV2s nett-tv, men som man må betale litt for. Alternativt kan du jo søke på google's videosøk, eller på youtube.com Jeg har søkt, men fant ikke noe. Men gå inn på NRK kan jeg jo, det hadde jeg ikke tenkt på ) 0 Siter
Gjest Infiltrator Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg så den og synes den var morsom, men sambo har ikke sett den, er derfor jeg leter etter link ) Den beste parodien på Hallelujah er faktisk den med Kurt Nilsen og Gitarkameratene. Falskere kan det ikke gjøres. 0 Siter
Gjest kjappulf ! Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Den beste parodien på Hallelujah er faktisk den med Kurt Nilsen og Gitarkameratene. Falskere kan det ikke gjøres. Hallå mårn 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Den beste parodien på Hallelujah er faktisk den med Kurt Nilsen og Gitarkameratene. Falskere kan det ikke gjøres. Deg om, det var denne med hun Marit jeg ville ha. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 haha den der lo jeg godt av.. Herlig var den spesielt den med halle berry, halle juula. hehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 haha den der lo jeg godt av.. Herlig var den spesielt den med halle berry, halle juula. hehe Den var skikkelig morsom ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.