Gå til innhold

Navn en ikke kan mobbes for

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste navn kan vris og vrenges på - så man kan mobbes.

Feks. Truls har høy puls,

Line - fisepine, Grete fete,

Mette badehette... osv...

Hvilke navn kan ikke vrengers på denne måten?

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe om Marit.

Men kanskje jeg får høre det nå? :)

Skrevet

Navn er ikke egentlig årsaken til mobbing i de aller fleste tilfeller, det er bare en måte å mobbe på, i et miljø som lukker øynene for (og derved aksepterer) mobbing.

Skal man komme mobbing til livs, så er det helt andre ting enn barnas navn man må gjøre noe med.

laguna1365380434
Skrevet

Amalie?

Markus?

Uff;lillejenta mi heter Nora....

Markus?! Den må da vel være noe av det enkleste..;-P

Men forøvrig enig med morsan..Tror et hvilket som helst navn kan brukes, det er vel viljen det går på.

Gjest Marit Mareritt
Skrevet

Mareritt!!!

Skrevet

;-) Jeg har heller ikke hørt noe om Marit, men det trenger da ikke være setninger som "betyr noe". Dersom noen hadde ønsket å bruke navnet ditt i en mobberegle, ved å f eks gjøre det om til et fælt ord, sette sammen med et fælt ord, eller bare å lage rimelyder uten mening men brukt i den hensikt å mobbe, så klarer man det.

Skrevet

leif

Du kan godt få sitte inntil meg Leif. En forferdelig sang, aner ikke hvem som har den.

Skrevet

Du kan godt få sitte inntil meg Leif. En forferdelig sang, aner ikke hvem som har den.

Det er en parodi-oversettelse av Got to get you into my life. Var det ikke Ballade-gjengen som sang den?

Gjest Life is life
Skrevet

leif

Alle sanger med LIFE i seg brukte vi (men det var oftest stilig da) LEIF is Leif! La la la lala, papapapappa LEIF! lala osv.

Skrevet

Det er en parodi-oversettelse av Got to get you into my life. Var det ikke Ballade-gjengen som sang den?

Jepp!

"Ååååå! Han er vakker som våren!

Åååååå! Den er heldig som får en

kis som er så stilig som'n Leif

Du kan godt få sitte innte-mæ leif!

osv, etter hukommelsen om leif fra Drammen! :-)

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Alle sanger med LIFE i seg brukte vi (men det var oftest stilig da) LEIF is Leif! La la la lala, papapapappa LEIF! lala osv.

Hahahaha :)

Gjest annnonymz
Skrevet

Amalie?

Markus?

Uff;lillejenta mi heter Nora....

jeg heter Nora, har aldri blitt mobbet =)

Fått høre NORA DEN HORA, ca tre ganger i hele mitt liv, og ikke siden barneskolen.

Da ropte jeg tilbake "jeg heter ikke Nora, jeg heter Nora Katrin, og Nora Katrin Hora går ikke AN!" (brukte aldri mellomnavnet mitt til vanlig)

Da sa han ikke mer, såvidt jeg husker. Er ikke så vanskelig å slå tilbake i den alderen=)

hehe, om noen sier det nå som jeg er voksen, lite sannsynlig, så skal jeg svare: "So where's my money?!?!"

navn en ikke kan mobbes for må være Katrine? f-eks...

Christian? Sarah?

Skrevet

jeg heter Nora, har aldri blitt mobbet =)

Fått høre NORA DEN HORA, ca tre ganger i hele mitt liv, og ikke siden barneskolen.

Da ropte jeg tilbake "jeg heter ikke Nora, jeg heter Nora Katrin, og Nora Katrin Hora går ikke AN!" (brukte aldri mellomnavnet mitt til vanlig)

Da sa han ikke mer, såvidt jeg husker. Er ikke så vanskelig å slå tilbake i den alderen=)

hehe, om noen sier det nå som jeg er voksen, lite sannsynlig, så skal jeg svare: "So where's my money?!?!"

navn en ikke kan mobbes for må være Katrine? f-eks...

Christian? Sarah?

sarah den rara :)

Skrevet

Sara med kara :P

Sara, den rara, med kara ville elske bara :) blæh! hehe

Skrevet

Sara, den rara, med kara ville elske bara :) blæh! hehe

LOL!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...