Gjest shotz Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 De fleste navn kan vris og vrenges på - så man kan mobbes. Feks. Truls har høy puls, Line - fisepine, Grete fete, Mette badehette... osv... Hvilke navn kan ikke vrengers på denne måten? 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Ingen! Vil man først mobbe, så klarer man det. 0 Siter
Gjest Marit 8 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke hørt noe om Marit. Men kanskje jeg får høre det nå? 0 Siter
Gemini Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Navn er ikke egentlig årsaken til mobbing i de aller fleste tilfeller, det er bare en måte å mobbe på, i et miljø som lukker øynene for (og derved aksepterer) mobbing. Skal man komme mobbing til livs, så er det helt andre ting enn barnas navn man må gjøre noe med. 0 Siter
vin Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Amalie? Markus? Uff;lillejenta mi heter Nora.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Amalie? Markus? Uff;lillejenta mi heter Nora.... Markus?! Den må da vel være noe av det enkleste..;-P Men forøvrig enig med morsan..Tror et hvilket som helst navn kan brukes, det er vel viljen det går på. 0 Siter
Gjest Marit Mareritt Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke hørt noe om Marit. Men kanskje jeg får høre det nå? Mareritt!!! 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke hørt noe om Marit. Men kanskje jeg får høre det nå? ;-) Jeg har heller ikke hørt noe om Marit, men det trenger da ikke være setninger som "betyr noe". Dersom noen hadde ønsket å bruke navnet ditt i en mobberegle, ved å f eks gjøre det om til et fælt ord, sette sammen med et fælt ord, eller bare å lage rimelyder uten mening men brukt i den hensikt å mobbe, så klarer man det. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 leif Du kan godt få sitte inntil meg Leif. En forferdelig sang, aner ikke hvem som har den. 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Du kan godt få sitte inntil meg Leif. En forferdelig sang, aner ikke hvem som har den. Det er en parodi-oversettelse av Got to get you into my life. Var det ikke Ballade-gjengen som sang den? 0 Siter
Gjest Life is life Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 leif Alle sanger med LIFE i seg brukte vi (men det var oftest stilig da) LEIF is Leif! La la la lala, papapapappa LEIF! lala osv. 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det er en parodi-oversettelse av Got to get you into my life. Var det ikke Ballade-gjengen som sang den? Jepp! "Ååååå! Han er vakker som våren! Åååååå! Den er heldig som får en kis som er så stilig som'n Leif Du kan godt få sitte innte-mæ leif! osv, etter hukommelsen om leif fra Drammen! :-) 0 Siter
Gjest manjanamanjana Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Alle sanger med LIFE i seg brukte vi (men det var oftest stilig da) LEIF is Leif! La la la lala, papapapappa LEIF! lala osv. Hahahaha 0 Siter
Gjest annnonymz Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Amalie? Markus? Uff;lillejenta mi heter Nora.... jeg heter Nora, har aldri blitt mobbet =) Fått høre NORA DEN HORA, ca tre ganger i hele mitt liv, og ikke siden barneskolen. Da ropte jeg tilbake "jeg heter ikke Nora, jeg heter Nora Katrin, og Nora Katrin Hora går ikke AN!" (brukte aldri mellomnavnet mitt til vanlig) Da sa han ikke mer, såvidt jeg husker. Er ikke så vanskelig å slå tilbake i den alderen=) hehe, om noen sier det nå som jeg er voksen, lite sannsynlig, så skal jeg svare: "So where's my money?!?!" navn en ikke kan mobbes for må være Katrine? f-eks... Christian? Sarah? 0 Siter
Gjest manjanamanjana Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Susanne, Kristian, Elisabeth? 0 Siter
flisa Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 jeg heter Nora, har aldri blitt mobbet =) Fått høre NORA DEN HORA, ca tre ganger i hele mitt liv, og ikke siden barneskolen. Da ropte jeg tilbake "jeg heter ikke Nora, jeg heter Nora Katrin, og Nora Katrin Hora går ikke AN!" (brukte aldri mellomnavnet mitt til vanlig) Da sa han ikke mer, såvidt jeg husker. Er ikke så vanskelig å slå tilbake i den alderen=) hehe, om noen sier det nå som jeg er voksen, lite sannsynlig, så skal jeg svare: "So where's my money?!?!" navn en ikke kan mobbes for må være Katrine? f-eks... Christian? Sarah? sarah den rara 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 sarah den rara Sara med kara 0 Siter
flisa Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Sara med kara Sara, den rara, med kara ville elske bara blæh! hehe 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Sara, den rara, med kara ville elske bara blæh! hehe LOL!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.