Gjest -extras Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Noen der ute som vet om en må betale omregistreringsavgift ved samlivsbrudd? Bilen står på ham nå,men det er altså jeg som skal beholde den.. 0 Siter
Juneau Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Etter hva jeg har hørt, så trenger dere ikke betale omreg. dersom dere er gift. Samboere må betale avgift. 0 Siter
Gjest Det trenger du ikke Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Nei, ved brudd i et forhold trenger du ikke betale omregistreringsavgift. Se om Oslo Tollvesen har noen sider, kanskje det står svart på hvitt der. Jeg vet dette pga at noen bekjente akkurat har vært gjennom dette 0 Siter
amber sun Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg var i samme situasjon, - bilen sto på ham men jeg skulle ha den. Så vi fikk den omregistrert på meg og trengte ikke å betale avgift i og med at det var pga samlivsbrudd. Dette var ved separasjon, vet ikke om det samme gjelder hvis dere er samboere. 0 Siter
Gjest her står det Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/usr/www/lovdata/for/sf/sv/td-20051124-1410-007.html&emne=omregistreringsavgift& Det står ektefelle, så da må dere ha vært gift tror jeg, .... nå sies det jo at har du vært samboer i så og så mange år så har forholdet samme regler som et ekteskap ..... men jeg vet ikke jeg 0 Siter
Gjest -extras Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Takk for svar til dere alle! Vi har vært samboere i mange år,så da bør jeg kunne slippe unna avgiften ser det ut som. Det er en kjedelig ekstra utgift! Skal ikke være billig å gå fra hverandre altså! 0 Siter
Atene Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/usr/www/lovdata/for/sf/sv/td-20051124-1410-007.html&emne=omregistreringsavgift& Det står ektefelle, så da må dere ha vært gift tror jeg, .... nå sies det jo at har du vært samboer i så og så mange år så har forholdet samme regler som et ekteskap ..... men jeg vet ikke jeg "nå sies det jo at har du vært samboer i så og så mange år så har forholdet samme regler som et ekteskap " Det sies, ja, men det blir ikke riktig av den grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.