Gjest ja ja dem om det Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Google, Kvasir osv. siden de spør om så enkle ting her inne ..... bare skrive noe i søkefeltet så popper det opp mange forslag ..... 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Joda, men noen ganger vil man høre andres erfaringer også. Greit å ha noe å diskutere, vet du. 0 Siter
Gjest ja ja dem om det Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Joda, men noen ganger vil man høre andres erfaringer også. Greit å ha noe å diskutere, vet du. Det blir noe annet. Se bl.a. den tråden om Norrøna er på nettet .... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg bruker Copernic når jeg søker, jeg har vanskelig for å komme på at jeg heller skal søke på Google hvis jeg ikke finner noe, så da spør jeg på dataforumet, og kommer på når jeg får svar at jeg burde googlet. :-D 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Joa, men ikke alle som er -flinke- til å definere søkebegrepet nok til at man får opp fornuftige søkeresultater. Det er en kunnskap og en evne, den greia der og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.