Gå til innhold

Ville du heller vært blind enn feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en amerikansk undersøkelse kom det frem at flesteparten av testpanelet, hvis de ble stilt ovenfor et valg mellom å være feite eller miste synet, heller ville miste synet.

Hva hadde du valgt?

Blind eller feit?

Skrevet

Feit, selvfølgelig. Da kunne jeg i det minste gjort noe med problemet.

Med så feite amerikanerne er står det åpenbart for meg at de ikke forstår at det faktisk går an å gjøre noe med fettproblematikken.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tja, ser ut som jeg allerede har valgt. Jeg er halvblind og tjukk, hehe.

Men jobber med saken!

Gjest Dette KAN ikke være alvorlig ment?
Skrevet

Å bli feit!

Skrevet

Å bli feit!

i USA er tydeligvis overvekt noe man ikke tar lett på;)

laguna1365380434
Skrevet

Da ville jeg valgt å bli feit, uten tvil i sinn.

Tenk så jævlig å ikke kunne se! :-o

laguna1365380434
Skrevet

Feit, selvfølgelig. Da kunne jeg i det minste gjort noe med problemet.

Med så feite amerikanerne er står det åpenbart for meg at de ikke forstår at det faktisk går an å gjøre noe med fettproblematikken.

Men altså, selvom valget var å være feit for alltid og å IKKE kunne gjøre noe med det?

Jeg ville fortsatt valgt feit (hvor lite jeg enn har lyst til å bli feit så klart)..Å plutselig ikke kunne se må jo være helt forjævlig.

Skrevet

Jeg ville helst ha vært feit fordi da hadde jeg kanskje hatt muligheten til å gjøre noe med det.

Skrevet

Men altså, selvom valget var å være feit for alltid og å IKKE kunne gjøre noe med det?

Jeg ville fortsatt valgt feit (hvor lite jeg enn har lyst til å bli feit så klart)..Å plutselig ikke kunne se må jo være helt forjævlig.

Jeg ville også valgt feit. Naturligvis. Det å miste synet må være noe av det desidert verste som kunne skjedd meg.

Skrevet

Jeg ville helst ha vært feit fordi da hadde jeg kanskje hatt muligheten til å gjøre noe med det.

det samme tenkte jeg på..

Men når det gjelder amerikanere og det å være feit, så tror jeg at "feit" har en litt annen betydning ifht norske forhold.. så nettopp et program fra USA som omhandlet overvektige og de var ca 450 kg.. DA er det ikke så lett å få gjort noe med det..

Da ville jeg nok heller ha vært blind..

Skrevet

det samme tenkte jeg på..

Men når det gjelder amerikanere og det å være feit, så tror jeg at "feit" har en litt annen betydning ifht norske forhold.. så nettopp et program fra USA som omhandlet overvektige og de var ca 450 kg.. DA er det ikke så lett å få gjort noe med det..

Da ville jeg nok heller ha vært blind..

Det er jeg sannelig enig i hvis det var umulig å gjøre noe med det.

450 kg er jo enormt og ødelegger all livskvalitet. Det gjør ikke blindhet.

Gjest 12wer34gh56
Skrevet

For meg enkelt å svare på; Jeg ville vært feit ganske enkelt pga at jeg har vært feit (130 kg og 1,65 høy). Nå veier jeg 70 kg og har det supert, MEN jeg levde et ganske så godt liv før også selv om jeg selvfølgelig strevde med å få til å slanke meg.

Så jeg ville helt klart valgt å bli feit igjen hvis alternativet var å miste synet!!

Skrevet

For meg enkelt å svare på; Jeg ville vært feit ganske enkelt pga at jeg har vært feit (130 kg og 1,65 høy). Nå veier jeg 70 kg og har det supert, MEN jeg levde et ganske så godt liv før også selv om jeg selvfølgelig strevde med å få til å slanke meg.

Så jeg ville helt klart valgt å bli feit igjen hvis alternativet var å miste synet!!

Jeg er feit og ville heller fortsette som nå enn å miste synet.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg er feit og ville heller fortsette som nå enn å miste synet.

Også villig til å gå opp til 350 kg?

*Lett overrasket* i blikket.

Gjest heller feit enn blind
Skrevet

Også villig til å gå opp til 350 kg?

*Lett overrasket* i blikket.

Trenger ikke veie 350 kg for å være feit da.

Jeg hadde også heller valgt å fortsette å være feit som jeg er framfor å miste synet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...