Gjest Vimsenn Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 feit! ikke snakk om at jeg skulle blitt blind.da hadde jeg mista muligheten til å "se" 4åringen min vokse opp og forandre seg. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 en gal, gal verden! jeg ville selvfølgelig vært feit! (også med tanke på at det er en reversibel tilstand... og ikke er til hinder for å delta i det sosiale liv på lik linje mad andre.) de som velger å miste en av sine viktigste sansefunksjoner i stedet må være stokk dumme. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg ville også valgt feit. Naturligvis. Det å miste synet må være noe av det desidert verste som kunne skjedd meg. fremdeles enig... 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 fet Og det blir jeg nå etter å ha bakt 4 eplekaker i dag ;o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 feit selvfølgelig. Det er muligheter for å kvitte seg med fettet. Er synet borte, så er det borte......... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Også villig til å gå opp til 350 kg? *Lett overrasket* i blikket. Vel, det er jo et definisjonsspørsmål hva feit er - ikke sant. Du sa ikke noe om 350 kg. Og nei, jeg har ikke lyst til å bli 350 kg. Det blir vanskelig å svare på spørsmålet da 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Trenger ikke veie 350 kg for å være feit da. Jeg hadde også heller valgt å fortsette å være feit som jeg er framfor å miste synet. Ja, vi var ute for et defineringsproblem i begge trådene, nå er jeg ærlig talt lei av "blind og fet". Jeg har nettopp sluttet å røyke, og håper å kunne ha god helse. Og jeg ønsker deg også en god helse, og god natt. 0 Siter
Piraye Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Feit. Det kan jeg gjøre noe med.. Og uansett om jeg ikke hadde kunnet gjort noe med det, feit, da kan jeg leve normalt uansett. (ikke i forhold til min livsstil da, men i forhold til standarden da) 0 Siter
Gjest Veravo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det var det verste jeg har hørt! Ingen vil vel miste noen av de grunnleggende sansene istedet for å være feit? Jeg er heller såkalt feit hele livet, ville ikke byttet hverken syn, hørsel eller taleevne mot å slippe å være tjukk. Uten de sansene ville livet mistet mye av verdien for min del, og man blir sosialt amputert i RL. Da tror jeg det hadde blitt bare dol, ikke det heller uten syn kanskje? Eller kun RL med likesinnede. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Det var det verste jeg har hørt! Ingen vil vel miste noen av de grunnleggende sansene istedet for å være feit? Jeg er heller såkalt feit hele livet, ville ikke byttet hverken syn, hørsel eller taleevne mot å slippe å være tjukk. Uten de sansene ville livet mistet mye av verdien for min del, og man blir sosialt amputert i RL. Da tror jeg det hadde blitt bare dol, ikke det heller uten syn kanskje? Eller kun RL med likesinnede. Man kan fint bruke PC som blind. Og med førerhund, og div. tekniske hjelpemidler klarer man mer enn mange skulle tro dersom man ikke kjenner noen blinde og deres liv. Men det krever ofte mye mer av den blinde. Og som jeg har svart i den andre tråden med lignende problemstilling, så vil jeg heller forbli feit enn å bli slank OG blind. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg ville heller vært fet, man kan jo alltid slanke seg. 0 Siter
Zarine Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Eg er feit. Ganske durabeleg, faktisk. Det er riktignok ikkje toppen av lykke, det er mange ulemper ved det, og eg skulle nok ønske at det ikkje var slik. Men å bytte til meg ein slank kropp mot å miste synet? Hallo?!?!? Seriøs feilkobling. No way. Ulempen med slik fedme eg har, er jo risiko for kommplikasjonar som på sikt kan koste synet. Er eg uheldig får eg i pose og sekk. Så ein skal prise seg lykkeleg for det ein har mens ein har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.