Gjest mij Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Vet flere har skrevet om dette, men spør likevel - hvordan fungerer nettbestillingen fra denne siden? Så lenge Lookfantastic nå er oppdaget av tollen regner jeg med at dette også gjelder for Strawberrynet? Har lyst å bestille to kremer, begge koster over 200,- så det nytter ikke å bestille i flere omganger heller.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hvis du sender en mail og ber dem manipulere fakturaen de legger med til å vise under 200 kroner, skulle det ikke forundre meg om de gjør det. Men jeg har aldri bestilt varer dyrere enn 200 kroner fra dem, så jeg vet egentlig ikke. Jeg har dog hørt at de er veldig behjelpelige. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 har sendt mail å be de om å skrive ned, eventuellt markere som gave. Det ble stoppet i tollen og jeg ble ilagt avgift, men det var bare å ta bilde av kvittering for betalt tollavgift og sende til strawberrynet på mail, så satte de inn pengene jeg måtte legge ut for tollen på min konto 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 handlet der for en knapp uke siden, bestillte for ca 1200 hukket av for "gift" (til meg selv fra meg selv osv.. og skrev i den lille boksen om de kunne være så vennlige å skrive under 200NOK. Fikk pakken i dag og der sto 198,50. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg foretrekker å være pinglete og lovlydig. Blir du tatt så er det bare å fakse kvittering til Strawberrynet så får du igjen pengene. Du kan jo selvfølgelig scanne den inn og sende på epost også. Tollvesenet er nok spesielt oppmerksom nå etter raidet mot Lookfantastic 0 Siter
villee Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 De gjør alt for at kundene skal være fornøyde virker det som så bare å sende de en mail 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Har aldri vært innpå disse sidene, men hørt om mange som bestiller der. Får man egentlig noe der for under 200kr.? Tenker på hudpleieprodukter som f.eks. Dermalocia eller Decleor. Litt utenom spørsmålet her, men håper noen vet. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Har aldri vært innpå disse sidene, men hørt om mange som bestiller der. Får man egentlig noe der for under 200kr.? Tenker på hudpleieprodukter som f.eks. Dermalocia eller Decleor. Litt utenom spørsmålet her, men håper noen vet. Vet ikke, men om du finner varen du vil ha og putter den i "handlevogna" så kan du be om prisen i norske kroner. Og de leverer visst fraktfritt. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Vet ikke, men om du finner varen du vil ha og putter den i "handlevogna" så kan du be om prisen i norske kroner. Og de leverer visst fraktfritt. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.