Gå til innhold

strawberrynet og tollavgift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet flere har skrevet om dette, men spør likevel - hvordan fungerer nettbestillingen fra denne siden?

Så lenge Lookfantastic nå er oppdaget av tollen regner jeg med at dette også gjelder for Strawberrynet?

Har lyst å bestille to kremer, begge koster over 200,- så det nytter ikke å bestille i flere omganger heller..

Skrevet

Hvis du sender en mail og ber dem manipulere fakturaen de legger med til å vise under 200 kroner, skulle det ikke forundre meg om de gjør det.

Men jeg har aldri bestilt varer dyrere enn 200 kroner fra dem, så jeg vet egentlig ikke. Jeg har dog hørt at de er veldig behjelpelige.

lalala1365380457
Skrevet

har sendt mail å be de om å skrive ned, eventuellt markere som gave. Det ble stoppet i tollen og jeg ble ilagt avgift, men det var bare å ta bilde av kvittering for betalt tollavgift og sende til strawberrynet på mail, så satte de inn pengene jeg måtte legge ut for tollen på min konto

Skrevet

handlet der for en knapp uke siden, bestillte for ca 1200 hukket av for "gift" (til meg selv fra meg selv osv.. og skrev i den lille boksen om de kunne være så vennlige å skrive under 200NOK. Fikk pakken i dag og der sto 198,50. :)

Skrevet

Jeg foretrekker å være pinglete og lovlydig. Blir du tatt så er det bare å fakse kvittering til Strawberrynet så får du igjen pengene. Du kan jo selvfølgelig scanne den inn og sende på epost også. Tollvesenet er nok spesielt oppmerksom nå etter raidet mot Lookfantastic

Skrevet

De gjør alt for at kundene skal være fornøyde virker det som så bare å sende de en mail :)

Skrevet

Har aldri vært innpå disse sidene, men hørt om mange som bestiller der.

Får man egentlig noe der for under 200kr.? Tenker på hudpleieprodukter som f.eks.

Dermalocia eller Decleor.

Litt utenom spørsmålet her, men håper noen vet.

Skrevet

Har aldri vært innpå disse sidene, men hørt om mange som bestiller der.

Får man egentlig noe der for under 200kr.? Tenker på hudpleieprodukter som f.eks.

Dermalocia eller Decleor.

Litt utenom spørsmålet her, men håper noen vet.

Vet ikke, men om du finner varen du vil ha og putter den i "handlevogna" så kan du be om prisen i norske kroner.

Og de leverer visst fraktfritt.

Skrevet

Vet ikke, men om du finner varen du vil ha og putter den i "handlevogna" så kan du be om prisen i norske kroner.

Og de leverer visst fraktfritt.

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...