ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg fant ikke innlegget du svarte på, derfor antok jeg at det var dette du mente. Da det var det siste jeg hadde skrevet til deg. Men vi er enige. klipp klørne så skal jeg slikke mine sår! :-( neida, sov søtt da! ;-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 gleder meg til masse deilig mar framover. ikke like appellerende med en operasjon? men vi ofrer oss for kunsten og livet. noen måtte bare lage denne filmen. Det jeg ønsker aller mest, er en filmatisering av de tre herrene som diskuterer så fråden står til tider. (Jeg vet ikke om du husker disse trådene som ble slettet for noen uker siden) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 klipp klørne så skal jeg slikke mine sår! :-( neida, sov søtt da! ;-) Sov søtt! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det jeg ønsker aller mest, er en filmatisering av de tre herrene som diskuterer så fråden står til tider. (Jeg vet ikke om du husker disse trådene som ble slettet for noen uker siden) nei? morsk, prozak, gripp, keinstein? eller noe sånt? husker det ble slettet en del svar til meg, de var vel sjikanøse da? ;-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 nei? morsk, prozak, gripp, keinstein? eller noe sånt? husker det ble slettet en del svar til meg, de var vel sjikanøse da? ;-) Det hadde vært morro å sett de på tv! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det hadde vært morro å sett de på tv! i det drøyeste debattprogrammet ever. herremin, vet ikke om jeg hadde tålt det. godt tastene ikke kan rope eller spytte og fråde... ;-) sov godt igjen, og nå mener jeg det altså. snakkes en annen dag! :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 i det drøyeste debattprogrammet ever. herremin, vet ikke om jeg hadde tålt det. godt tastene ikke kan rope eller spytte og fråde... ;-) sov godt igjen, og nå mener jeg det altså. snakkes en annen dag! :-) Snakkes! Men det hadde vært en god parodi på andre politiske debatter på tv. Den måtte hatt sendetid sent, for å skåne barna, såklart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.