Gå til innhold

Lang regnjakke, finnes det?

Anbefalte innlegg

Chance1365380587
Skrevet

Husker noen sånn regnfrakk som man hadde før i tida? Savner en lang regnfrakk som går ned til knærne, når jeg skal gå tur med bikkja i regnværet.

Noen som vet hvor jeg får tak i det? Har spurt mange steder, men ingen som vet noe...

Så nå tyr jeg til dere som vanlig ;-)

Skrevet

Prøv en hesteutstyrsbutikk, de selger sikkert lange regnjakker til bruk på hesteryggen.

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg - men husker min var rød med hvite "sneppert"-knapper :)

Skrevet

Hva er en sneppert-knapp? En trykk-knapp?

Skrevet

Jeg kjøpte meg en lang, svart en i Bergen for mange år siden. Vet de har hatt dem i Trondheim også i skips- og fiskeriutstyrsbutikker. Du kan jo høre i en slik butikk.

Chance1365380587
Skrevet

He he, husker min var rød også. Alle hadde jo regnfrakk før i tida. Synes sånn poncho er litt stygg. Skal prøve i ridebutikk jeg Lillemus, takk for tipset! Er ikke så mange "fiskebåtutstyr"-butikker i Oslo området tror jeg...?

Skrevet

Hva er en sneppert-knapp? En trykk-knapp?

vet ikke... *leter etter bilde*

fant ikke

Skrevet

Var i Bergen i sommer, og der er det visst skikkelig in med lange regnjakke (til midt på låret).

Var på en butikk der, som hadde mange, med skikkelig tøffe farger og mønstre. Men nå husker jeg selvsagt ikke hva butikken heter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...